Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverimies erosi, joten ehdotin hänelle Tinderiin liittymistä...

Vierailija
18.06.2018 |

Tokaisin vain että "nythän sulla olisi mahdollisuus mennä Tinderiin" ja hän sanoi siihen että "Niinpä, olenkin miettinyt sinne liittymistä" jonka jälkeen minä sitten ajattelin että ehkä voisimme keskustella rennomminkin mahdollisista tulevista sutinoistamme, joten kerroin sitten hänelle että itsekin olen menossa treffeille erään miehen kanssa, mutta olen alkanut epäillä että hän olisi naimisissa, joten siinä tapauksessa en tietenkään mene jos epäilykseni osuu oikeaan". Kaverimies ei hetkeen kirjoittanut mitään, mutta kun tekstiä tuli niin hän kirjoitti: "Mä en ole naimisissa. Tapaile mieluummin mua".

Ihmettelen, että hän ensin sanoo miettineensä Tinderiin liittymistä, mutta kun minä puhun omista treffisuunnitelmistani, hän ei kohtelekaan minua enää kaverina vaan potentiaalisena treffikumppanina.

Mitä te ajattelisitte tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiaa.

Vierailija
2/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä vaan, kiinni kuin sika limppuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän on kiinnostunut susta ja huomasi että nyt on viimeinen tilaisuus avata suu

Vierailija
4/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudut kaverin ehdotukseen? Innostutko?

Vierailija
5/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas esimerkki siitä, että kaverimiehiä ei ole olemassakaan. On vain tilaisuuden odottajia. Heteromiestä ei kiinnosta puhdas kaveruus naisen kanssa enkä oikein usko että toisinkaan päin.

Vierailija
6/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän takia en ole naisten kanssa kaveri, koska olen mies.

Vierailija
7/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse suhtaudut kaverin ehdotukseen? Innostutko?

Kyllähän minä hänestä pidän ja häntä arvostan, eihän hän muuten kaverini olisi. En vaan yhtään osannut odottaa tuollaista reaktiota kun kerroin suunnittelevani treffejä toisen miehen kanssa, varsinkin kun hän itse puhui minulle kiinnostuksestaan Tinderiä kohtaan.

En vaan oikein osaa ottaa vakavasti tuota heittoa. Minusta vaikuttaa siltä että hän on niitä ihmisiä, jotka ovat mustasukkaisia toisesta, jos toinen meneekin treffeille jonkun kanssa, vaikka muuten eivät henkilön kanssa haluaisi ollakaan.

Ap

Vierailija
8/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se sellainen kaverillinen läppä silmäniskuhymiön kera? 😉

Vierailija
9/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä, että onko hän tosissaan?

Vierailija
10/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nyt pitää olla joku ihan ventovieras, jonka kanssa mennä reffeille.

Ja meinaan vaan, että kuka s..tana nykysin jonkun tutun kanssa edes viittis...?!

/sarc off 👍😎🤞

Vierailija
11/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa minusta tosi liikkikseltä.

Vierailija
12/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan söpö tapa kokeilla kepillä jäätä, ei liian kiusallista

Vierailija
13/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä mieltä oon tyypistä.

Tossa on vähän sellanen kepeä nainen ku nainen -sävy, jos oisin yhtään kiinnostunut kyselisin tyypiltä onko tosissaan ja onko ollut muhun ihastunut pitempäänkin. Voisin lähteä ulos myös jos osottautuisi vaan ennakkoluulottomaksi heitoksi siltä.

Useimmista miespuolisista kavereista on jo syyt tiedossa, miksi ei sovittaisi yhteen. Näinhän teilläkin todennäkösesti on.

Vierailija
14/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tosi söötti heitto. Jos yhtään kiinnostaa, niin menkää vaikka ihan läpällä treffeille, sitten siitä pääsee vielä peruuttelemaan ihan siististi kavereiksi, jos sikseen on.

Vierailija
15/15 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Tuo on joku miesjuttu, halutaan roikuttaa jotain naista löysässä hirressä varalla, jos vaikka sattuis kiinnostamaan. Ettei elämään syntyisi naisettomia aukkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme