Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halukkuusongelma

Vierailija
18.06.2018 |

Pohdin, että miten toimisin. Olen mies 38v. Halut ja kunto ovat kuin teinillä eli panettaa lähes koko ajan, maistuisi parisen kertaa päivässä, useamminkin. Olen pari vuotta asunut itseäni n. 10 vuotta vanhemman naisen kanssa, jonka libido on PALJON heikompi. Hän kyllä antaa mulle mahdollisuuden tyydyttää itseni kanssaan parisen kertaa viikossa ja tuotan myös hänelle lähes poikkeuksetta Ison O:n, mutta hän ei ole mukana touhussa lainkaan. Teen kaikki aloitteet, määrään tahdin ja asennot. Asennot, missä naisen tulisi olla aktiivinen (esim. ratsastus) ovat mahdottomia. Nainen kyllä kostuu ja kiihottuu, mutta ei vaan ole mitenkään mukana missään vaiheessa - ja suostuessaan panoon kanssani toimii vastentahtoisesti "onko pakko"-asenteella. Suuseksiäkään en saa, enkä pääse antamaan.

En voi enkä osaa nauttia seksistämme niin kuin asiaan kuuluisi. Tulee syyllinen olo ja alkaa käymään myös itsetunnolle tämä tilanne. Puhuttukin asiasta on ja hän tiedostaa ongelman. Nyt olisi apu tarpeen tai joudun hankkimaan rakastajan, joka oikeasti haluaa naida kanssani. Sehän johtaisi tämän muuten hyvän suhteen päättymiseen. Onko se välttämätön lopputulos vai miten herätän asuinkumppanini himot?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole mitään universaalia vastausta, sun pitää miettiä itsellesi oikea ratkaisu. Isossa osassa parisuhteista on ongelmia siinä, ettei halut kohtaa. Mistä tiedät, ettei seuraavan kumppanin kanssa tilanne ole ihan sama? Ehkä pariterapia tai jokin voisi tulla kyseeseen. Neuvoisin kuitenkin olemaan pettämättä, jos sulla jonkinlainen omatunto vielä on. Olen kyllä myötätuntoinen, tiedän tarkalleen kuinka syvältä se raastaa, kun ei saa tuntea itseään halutuksi.

Mitä toi viimeinen vaihtoehto tarkoittaa?

Vierailija
2/4 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihan siitä miten tämä nainen itse kokee tilanteen. Haluaako hän aidosti parantaa sitä seksiä suhteessa vai sanooko hän sun mieliksi "tiedostavansa ongelman" joka ostaa hieman lisää aikaa ja vuoden aikana kuitenkaan mikään ei muutu? Jos näin niin joko hyväksyt ja tyydyt siihen mitä on tai lopetat suhteen. Ei ole olemassa mitään oikeutusta pettämiseen.

Jos hän oikeasti on kiinnostunut asian parantamisesta niin hän myöntää itse ongelman ja alkaa etsiä ja hakea siihen apua. Hän voi halutessaan soittaa esim. Sexpon puhelinlinjalle tai varata ajan seksuaaliterapiaan. Niistä kolme ensimmäistä kertaa on ilmaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa naisista vain valittelee netissä, eikä tee itse yhtään mitään. Siitä saa itse syyttää.

Vierailija
4/4 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet noin vanhan naisen kanssa? Kokeile nuorempaa.