Olen onnellinen että olen edes äiti
Kommentit (29)
age is just a number kirjoitti:
Niin no, voihan siitä äitiydestä iloita ellei ole muita saavutuksia.
Sittenkö ei voi, jos on muita saavutuksia?
No onneksi on edes se saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Sikiämistä nyt ei voi saavutukseksi sanoa: siihen pystyvät koiratkin.
Äitiyttä voitte pitää saavutuksena VASTA SITTEN, kun jälkikasvustanne on tullut kunnollinen kansalainen ja nettoveronmaksaja. Muussa tapauksessa olette vain puskeneet yhden ympäristökatastrofin tussustanne ulos.
Se reisien levitys on kyllä iso saavutus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sikiämistä nyt ei voi saavutukseksi sanoa: siihen pystyvät koiratkin.
Äitiyttä voitte pitää saavutuksena VASTA SITTEN, kun jälkikasvustanne on tullut kunnollinen kansalainen ja nettoveronmaksaja. Muussa tapauksessa olette vain puskeneet yhden ympäristökatastrofin tussustanne ulos.
Joka äidin painajainen on myös typeriä foorumiviestejä kirjoitteleva negaaja.
Mä varmaan pakkaisin laukut ja pakenisin äkkiä ulkomaille, jos yhtenä aamuna heräisin äitinä, mutta kukin tyylillään ja kukin saa iloa siitä, mistä saa.
Sä olisit voinut saada jotain muutakin aikaiseksi, jos et olisi käyttänyt elämääsi täällä narisemiseen. Kuinka kauan sä oot tätä tehnyt, kymmenen vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä reisien levitys auta kun aika monella tuntuu olevan lapsettomuutta.
Varmasti olet onnellinen myös siitä, että nyt vihdoin otit itseäsi niskasta kiinni ja hankkiudut eroon siitä ilkeästä psykopaattimiehestäsi. Pelastat samalla lapsesikin hirviömäiseltä kasvuympäristöltä.
Vierailija kirjoitti:
Sä olisit voinut saada jotain muutakin aikaiseksi, jos et olisi käyttänyt elämääsi täällä narisemiseen. Kuinka kauan sä oot tätä tehnyt, kymmenen vuotta?
Olenhan mä monenlaista muutakin tässä yrittänyt.
Etkä pelkästään yrittänyt vaan onnistunutkin. Esimerkiksi käymään Aruballa ihan pikalähdöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hukkaan mennyt tämä elämä.
Hyvä asenne - äitiys on arvokas asia. Perhe, muut läheiset ja ystävät ovat lopulta se tärkein onnellisuutta tuottava pysyvä asia ihmisille tällä maan päällä.
Valitkaa Jeesus - niin yhteiselo myös jatkuu ikuisesti.
äitiys on saavutus
suomessa on paljon yksinäisiä, ja pareja niitäkin jotka haluaisivat lapsia, mutta eivät saa
En nyt sinuna hirveästi tuolla äitiydellä kehuskelisi. Jos vasta viidennen lapsen pitää itsellään, niin...
Te jaksatte aina ilkeillä. Jatkakaa toki, minua se ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pelkkä reisien levitys auta kun aika monella tuntuu olevan lapsettomuutta.
Niin ja vaikka kuinka reisiään miehelleen levittäneet ovatkin, niin ei vaan ole onnistunut lapsen aikaansaaminen, olkootpa syy sitten kummassa tahansa, mutta etenkin tahaton lapsettomuus naiselle aiheuttaa kateutta ja katkeruutta niitä naisia kohtaan, jotka ovat onnistuneet saavuttamaan äitiyden.
Elämä olisi vaan niin "tyhjää" ilman omia rakkaitaan lapsiaan. Sitten kun itse ikääntyy, niin mahdolliset lapsenlapset tuovat tullessaan taasen riemun isovanhempien elämään.
Elämä jatkuu lasten myötä, ei lapsettomuuden myötä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettoman naisen elämä on yksinkertaisesti henkisesti kuivaa ja köyhää.
Mikään ei ole niin ihanaa ja suloista kuin oman lapsen hellyyden osoitukset halitteluineen ja pusuineen ja vielä aikuisenakin oman lapsen halaukset lämmittävät molemmin puolisesti lapsen ja vanhemman tavatessaan. Mikään ihmissuhde ei ole niin avoin kuin äidin ja oman lapsen.
Jaa, minun äitini ei ole koskaan halannut minua. Eläimet on kivempia kuin lapset.
Vierailija kirjoitti:
Lapsettoman naisen elämä on yksinkertaisesti henkisesti kuivaa ja köyhää.
Mikään ei ole niin ihanaa ja suloista kuin oman lapsen hellyyden osoitukset halitteluineen ja pusuineen ja vielä aikuisenakin oman lapsen halaukset lämmittävät molemmin puolisesti lapsen ja vanhemman tavatessaan. Mikään ihmissuhde ei ole niin avoin kuin äidin ja oman lapsen.
Mistäs sinä sen tiedät, millaista lapsettoman naisen elämä on? Mikä sinä olet arvostelemaan muiden elämää, ja miksi niin teet? Joku syy täytyy olla siihen, että koet tärkeäksi mollata lapsettomia naisia, eikö oma onnellisuutesi lapsistasi riitä, vai miksi pitää moittia muita?