Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinit ei halua mummolaan viikoksi..

Vierailija
18.06.2018 |

Kyseessä 14 ja 13 vuotiaat lapset ja eivät halua miehen äidille mennä viikoksi eri kaupunkiin. En tiedä mitä tehdä. Miehen äiti suuttuu jos laset eivät tule hänen luokseen kuten aiempina kesinä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Vierailija
2/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano anopille, etteivät teinit enää halua lähteä mummolaan niin pitkäksi aikaa. Jos suuttuu, niin sitten suuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan luonnollista, etteivät enää tuossa iässä halua mennä, kaverit yms. alkaa jo olla niin tärkeitä.

Sanokaa mummolle nätisti, että lapset on jo sen verran isoja, että kaverit tuntuu nyt olevan tärkeitä jne. Jos menevät lyhyemmäksi ajaksi, ok. Jos eivät, sekin on ok.

Mummon ei pitäisi tästä suuttua, mutta jos suuttuu, se on hänen ongelmansa.

Vierailija
4/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, kyseessä herkästi loukkaantuva mummo....vähän hankalaa. Mies ei osaa äidilleen sanoa vastaan missään.Tää tulee kosahtamaan mun syyksi..

Mummon piti saada hoitaa lapsia jo ihan pienenä taaperona viikkoja.

ap

Vierailija
5/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, kyllä teidän vanhempien pitää osata mummolle selittää, että nyt lapset ovat jo kasvaneet niin isoiksi, etteivät halua enää mummolaan pitkäksi aikaa. Jos olette olleet kädettömiä mummon suhteen aikaisemmin, niin etsikää ne nyt ne kädet. :) 

Vierailija
6/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin tai myöhemmin tämä olisi tullut kuitenkin eteen, ei ne lapset siellä mummolassa enää nuorina aikuisinakaan viikkoa viihdy:D

Ap, jos nätisti sanot asiasta ja mummo suuttuu, niin älä välitä. Se suuttumisen tunne on ihan mummon oma tunne, te ette ole tehneet mitään väärää. Tämä on nyt korkea aika oppia.

Vierailija
7/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö teinit osaa itse puhua, kun asiassa tarvitaan välittäjä?

Vierailija
8/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin tai myöhemmin tämä olisi tullut kuitenkin eteen, ei ne lapset siellä mummolassa enää nuorina aikuisinakaan viikkoa viihdy:D

.

Riippuu mummosta ja teineistä. Mulla oli niin kiva mummi että viihdyin hänen kanssaan loistavasti. Toisaalta teinit on nykyään niin apaattisia, että kuka niitä jaksaa tuntia kauempaa?

Vierailija
9/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti mummo ei halua soittaa itse lapsille ja houkutella heitä luokseen. Kyseessä kuitenkin sukuloimista jota teinit ei halua tehdä.

ap

Vierailija
10/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, kyseessä herkästi loukkaantuva mummo....vähän hankalaa. Mies ei osaa äidilleen sanoa vastaan missään.Tää tulee kosahtamaan mun syyksi..

ap

No sanot sille miehellesi, että kasvaa pikku hiljaa aikuiseksi. Tai sitten käsket teinien soittaa mummolleen. Tai sitten kärsit ihan omassa nahassasi koko homman. 

Vierailija
11/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja sinä sitten kiltisti luovutit lapsesi sinne?

Tän täytyy olla provo.

Vierailija
12/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä kaiken lisäksi huonot nettiyhteydet? Sitten en ihmettele yhtään. Huonot yhteydet on ikävä tosiasia ainakin Itä-Suomessa, tukiasemien lisäksi haastetta tuo soppaan maaston muoto, on vaaroja ja notkelmia. Meillä mökillä ei Elisalla saa esim YouTuben appia auki ollenkaan, joskus kolmisen vuotta sitten sai, mutta nämä nykyiset päivitykset eivät suostu aukeamaan. Onneksi sen saa auki selaimen kautta, jos nyt sitä välttämättä haluaa seurata. Onneksi tässä toosassa on kaikkea muutakin, jonka saa auki kun juoksee ympäri taloa ja pihaa tabletti kädessä etsien parempaa kenttää:)

Vierailija
13/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarjassamme: vesi on märkää.

Älä puutu koko asiaan, ap. Ongelma on miehesi ja hänen äitinsä. Ohjaa kaikki anopin valitukset miehelle.

Vierailija
14/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä 14 ja 13 vuotiaat lapset ja eivät halua miehen äidille mennä viikoksi eri kaupunkiin. En tiedä mitä tehdä. Miehen äiti suuttuu jos laset eivät tule hänen luokseen kuten aiempina kesinä.

Sillä miehen äidin suuttumisella ei ole mitään merkitystä. Teinit saavat jo itse päättää haluvatko mennä sinne vai  eivät ja siihen on mummon tyydyttävä.

Vierailija
15/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä miehen äidin suuttumisella ei ole mitään merkitystä. Teinit saavat jo itse päättää haluvatko mennä sinne vai  eivät ja siihen on mummon tyydyttävä.

Niin, teinit saavat päättää, haluavatko vai eivät, mutta ei sitä, että menevätkö.

Vierailija
16/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekä te pääse ryyppäämään.

Vierailija
17/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekä te pääse ryyppäämään.

No johan. Kuka tuon ikäisiä lapsia hoitoon veisi oman ryyppäämisensä takia? Tilaisuuksia löytyy varmasti muutenkin. Eri asia sitten, kuka edes haluaa ryypätä.

Vierailija
18/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, teinit saavat päättää, haluavatko vai eivät, mutta ei sitä, että menevätkö.

Miksi heidät sinne pitäisi pakottaa????

Vierailija
19/19 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lapsille, ettei mummo elä ikuisesti, joten kyllä nyt kannattaa mummoakin muistaa, elleivät välit ole muuten huonot - ja viikko on lyhyt aika...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä