Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko oman itsesi kaveri?

Vierailija
18.06.2018 |

Miksi? Miksi et?

Olisitko oman itsesi kaveri?

Vaihtoehdot

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä olen itseni kaveri, itselleni myös höpöttelen, ja viihdyn itseni kanssa hyvin paljon. En parempaa kaveria kyllä tiedä, kuin minä olen.

Vierailija
2/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, etten kestäisi itseni typeriä vitsejä, besserwisseröintiä ja nipotusta. Ihmettelenkin välillä ihan oikeasti, miten minulla voi olla niin laaja ja hyvä ystäväpiiri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todellakin. Todellakin.

Vierailija
4/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska olen puhelias, aina valmis mihin vaan (=spontaani ja yllytyshullu) ja mun sanaan voi aina luottaa. En valehele. Ikinä. Mulla on niin paljon kokemusta valehtelijoista etten ikinä halua aiheuttaa muille sellaista mielipahaa mitä mulle on aiheutettu. Jos mut jostain pitäisi muistaa olisi se se, etten valehtele.

Vierailija
5/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin sattumalta erään ihmisen, joka aluksi vaikutti mukavalta, mutta lopulta hän oli mielestäni melko ärsyttävä. Syynkin keksin: hän muistutti liikaa minua!

Vierailija
6/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys! En. Olen sen verta pinnallinen, että jos ulkoinen olemus ällöttää, niin en halua olla kaveri. Lisäksi ärsyttäisi tietty epämääräisyys, epäluonnollinen käytös ja tapa puhua sekavasti miettimättä lausemuotoilujaan etukäteen. Ja liika kiroilu. Ja naama näyttää vihaiselta.

(Vastasin kyselyyn vahingossa kyllä, koska kännykällä tulee harhapainalluksia.)

Vierailija
7/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sais tutustuttua itseeni vaikka olisi potentiaalia ystävystyä. Minä ja minä vaan nökötettäisi kotona ja ei osattaisi ottaa yhteyttä toisiimme vaikka mieli tekisi, koska ihmisten kanssa oleminen ja tutustuminen on pelottavaa.

Vierailija
8/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää kakkosminä ois eriluontoinen, niin mikä ettei. En oo koskaan kokenut olevani mikään paskin kaveri. 

Siitä tosin ei tulis mitään, jos kaksi täysin samanluontoista ihmistä yrittäis hengata kahdestaan. Pieni erilaisuus tekee hyvää ystävyyssuhteelle. 

Vierailija
9/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun jaah, pystyinkin nyt vastaamaan kyselyyn En. - 6

Vierailija
10/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelen olemaan

Vierailija
11/11 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtasin sattumalta erään ihmisen, joka aluksi vaikutti mukavalta, mutta lopulta hän oli mielestäni melko ärsyttävä. Syynkin keksin: hän muistutti liikaa minua!

Tämän takia teinkin kyselyn! Olen huomannut, että mua ärsyttää ihmiset, jotka muistuttavat itseäni! Kiinnitän siis näihin piirteisiin erityisen paljon huomiota

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä