Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten typerät lausahdukset eivät naurata ulkopuolisia!!!

AndyMccCoys
18.06.2018 |

https://www.is.fi/perhe/art-2000005719199.html

kuka näitä typeryyksiä jaksaa lukea?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten lapset eivät ole hauskoja, joskus harvoin saattavat jotain hauskaa sanoa, useimmiten tahattomasti. Yleensä nämä jutut on vaan semmosia, että tuntuvat hauskoilta kun tulevat oman lapsen suusta, todellisuudessa eivät huvita muita.

Vierailija
22/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jutut on kuin kännisten toilailu: naurattaa jos on vappu ja on itsekin iloisessa hiprakassa.

Yleensä rasittavaa, koska niille pitää nauraa. Muuten saat kuulla olevasi tylsimys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lasten sutkautukset välillä naurattaa ihan kunnolla!

Terv. Kaupan täti.

Lapset ei kyllä sutkauttele. Huumorintaju alkaa hitaasti kehittyä ihmiselle siinä kymmenen vuoden kieppeillä. Aluksi se on piinallisen tylsää ujo piimä -tasoa. Älykäs 14-vuotias saattaa laukaista vitsin joka oikeasti naurattaa.

Kyllä paljon nuoremmatkin ihan tietoisesti "heittävät läppää". Aina se tietenkään ei ole laadukasta, mutta jo nokkela ekaluokkalainen saattaa keksiä jonkin hauskan sanaleikin tms. 

Oltiin tokaluokkalaisen kummipojan kanssa bussissa siinä "opaskoira ja näkövammainen" -paikalla etupenkillä. 

Sanoi näin takaisin, kun sanoin hymyillen, että on minun opaskoirani: 

Ja sä oot sitten ulkonäkövammainen :D

Vähän loukkaava ehkä jonkun mielestä olisi ollut, mutta olihan tuo ihan terävästi keksitty. Ja tuollaista häneltä tulee paljonkin. Pidän mahdottomana, että kyseessä olisi pelkkä matkiminen. 

Vierailija
24/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap onko sinulle vieras konsepti, että ihmisiä ja mieltymyksiä on erilaisia? Ei minuakaan naurata ns. äijähuumori, mutta en valita siitä internetissä vaan jätän sen katsomatta.

Vierailija
25/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä olen saanut kaikki nauramaan vedet silmillä kertomalla tuolloin 2vee tytön hätääntyneestä "kuppakalja!- huudosta. Itseäkin naurattaa varmaan satavuotiaanakin muistella sitä :D

Vierailija
26/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lasten sutkautukset välillä naurattaa ihan kunnolla!

Terv. Kaupan täti.

Lapset ei kyllä sutkauttele. Huumorintaju alkaa hitaasti kehittyä ihmiselle siinä kymmenen vuoden kieppeillä. Aluksi se on piinallisen tylsää ujo piimä -tasoa. Älykäs 14-vuotias saattaa laukaista vitsin joka oikeasti naurattaa.

Sä tunnet vaan tylsiä lapsia!

Vierailija
27/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten huumori on useimmiten tilannekomiikkaa. Jälkikäteen ja kirjoitettuna juttu menettää ehkä 90% hauskuudestaan. Silti se on livenä ratkiriemukasta.

Vierailija
28/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä minä olen saanut kaikki nauramaan vedet silmillä kertomalla tuolloin 2vee tytön hätääntyneestä "kuppakalja!- huudosta. Itseäkin naurattaa varmaan satavuotiaanakin muistella sitä :D

Saisko vähän kontekstia mukaan?

Ei muuten avaudu.

Vierailija
29/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin nuo linkin takana olevat jutut eikä niissä ollut yhtäkään joka olisi ollut edes vähän hauska. Mutta varmaan itse siinä tilanteessa ne jutut ovat tuntuneet vanhempien mielestä hauskoilta. 

Minäkin muistan yhden kauppareissun kun lapsi alkoi tutunnäköisiä tölkkejä nähdessään innoissaan hihkua: "Kukkoa! Kukkoa! Ostetaan isille kukkoa!" Minusta tuo oli hieman huvittavaa, mutta joku toinen paikallaolija olisi voinut katsoa meitä säälien ja miettiä minkälaisesta alkoholistiperheestä mahtaa olla kyse.

Vierailija
30/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jututhan on usein siinä tilanteessa hauskoja, mutta ei ne näin luettuna oikein. Sama kuin tilannehuumori yleensäkin. Silloin se voi naurattaa, mutta jälkeen päin kerrottuna ei.

Vierailija
31/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, ei. Tylsiä juttuja.

Vierailija
32/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin nuo linkin takana olevat jutut eikä niissä ollut yhtäkään joka olisi ollut edes vähän hauska. Mutta varmaan itse siinä tilanteessa ne jutut ovat tuntuneet vanhempien mielestä hauskoilta. 

Minäkin muistan yhden kauppareissun kun lapsi alkoi tutunnäköisiä tölkkejä nähdessään innoissaan hihkua: "Kukkoa! Kukkoa! Ostetaan isille kukkoa!" Minusta tuo oli hieman huvittavaa, mutta joku toinen paikallaolija olisi voinut katsoa meitä säälien ja miettiä minkälaisesta alkoholistiperheestä mahtaa olla kyse.

Kukaan muu kuin sinä ei keksi mikä tuossa naurattaa.

Ehkä ihmetyttää lähinnä jos kaksivuotias puhuu ymmärrettää kieltä.

Yleensä se on tasoa "däddäää!"

Vierailija
33/33 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut aikuiset on jääneet 1v tasolle eikä vielä ymmärrä hienostunutta 4v huumoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän