Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heii kiitti vaan naapuri!

Vierailija
18.06.2018 |

Mul ois loma, mut sun herätyskello herättää mutki, vaikka onhan se tietty varmaan ihan hyvä ettei sit lomallakaa tuu nukuttuu liian pitkään 😁 Mut voisitko sitten ystävällisesti kans herätä ja lopettaa se torkuttaminen, kun se aina hetken päästä pärisee taas. Kiitos kiitos 😀

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten uskalla sanoa hänelle henkilökohtaisesti, vaan luulet viestin menevät läpi tämän foorumin kautta?

Vierailija
2/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippalappu rappuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit facebook jaon?

Vierailija
4/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurien olemassaolo kerrostaloissa pitäisi kieltää.

Vierailija
5/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan laittamaan heippalappua rapun ilmoitustaululle. Tee joku hauska ja ilmianna se muuten vaan iltapäivälehdille, ei siis omana niin julkaisevat ja saat 15 minuuttiasi julkisuudessa.

Mäkin oon aikoinaan saanut heippalappuja yskimisestä ja kännykän herätysäänestä.

Vierailija
6/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mul on kivat naapurit, heippalappua ei kannata tehdä koska paljastuisin heti 😂 asun rivitalossa, ja näitten kahden asunnon keskellä, mut toki, voisin ohimennen jos satutaan näkee ni sanoo et heijä herätyskello on kyllä äärimmäisen tehokas herättämään 😁 Sinänsä se ei nyt haittaa koska lähden täks viikoks reissuun, nyt oisin vaan vielä nukkunut mutta heräsin taas siihen. Ap

Vierailija
7/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, ettei lomalla päädy väärään rytmiin. Jaksat sitten paremmin loman jälkeen taas töihin.

Vierailija
8/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko korvatulpista apua? Kerrostalossa ja rivitalossa niitä naapureita nyt vaan joutuu sietämään, ja jos se naapurin herätyskello ei ole ännenvoimakkuudeltaan mallia katupora, niin eipä sille juuri mitään voi tehdä. Joskus tilanne voi olla toisinkin päin, eli sinun herätyksesi häiritsee naapuria. Koita kestää.

Vierailija
9/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät hereille, se tarkoittaa sitä, että olet nukkunut jo tarpeeksi. Kahvin keittoon vain!

Vierailija
10/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätyskellon äänet kuuluu normaaliin asumiseen. Ja naapuris saa torkuttaa vaikka tunnin. Muuta korpeen, jos ääniä pelkäät.

Vierailija
11/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tekisi mieli laittaa heippalappu jonkun yläkerran miespuoleisen asukin veteen lorottamisesta vessassa! Sen virtsasuihkun voi suunnata myös esim. posliiniin, mutta ei, kun pitää mahdollisimman kovalla paineella laskea se suoraan veteen, että varmasti kaikaa ympäri talon. Se se vasta ottaa päähän.

Vierailija
12/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen lomapäivä. Olisi ollut kiva nukkua aamulla kerrankin vähän pidempään. Liikaa toivottu. Naapurin riiviö on jo tunnin verran läminyt kiekolla niiden takapihan varaston seinään.

Vierailija
13/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herätyskellon äänet kuuluu normaaliin asumiseen. Ja naapuris saa torkuttaa vaikka tunnin. Muuta korpeen, jos ääniä pelkäät.

Eiköhän se oo sen metelöijän velvollisuus muuttaa sinne korpeen.

Vierailija
14/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä. Mun yläkerrassa asuu nainen, joka aloittaa päivänsä kuuden maissa aamulla huutamalla itsekseen kovaan ääneen jotain kummallista. Kuulostaa siltä, että hän pelaisi jotain peliä ja komentaa peliä huutamalla pelikäskyjä. Nyt hän on ollut pois kotoa jonkun päivän, ja tuntuu ällistyttävän hyvältä, kun oon kerrankin saanut nukkua riittävästi ja herätä silloin kun itse haluan herätä. Olo on hyvin virkeä ja levännyt verrattuna siihen kun kuukausitolkulla joutuu väkisin heräämään jonkun muun meteliin.

Vierailija
15/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen lomapäivä. Olisi ollut kiva nukkua aamulla kerrankin vähän pidempään. Liikaa toivottu. Naapurin riiviö on jo tunnin verran läminyt kiekolla niiden takapihan varaston seinään.

Meillä on naapurissa kolme (3) tuollaista pikku riiviötä, voit vaan kuvitella sen metelin, mikä niistä lähtee.

Kolme sekuntia kun ne on pihalla, niin yksi huutaa jo täyttä.

Vierailija
16/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta itselles, ettei siitä herätyskellosta tarte välittää. Minulle tulee sanomalehti ennen klo 3, ja joskus kovan rytinän kanssa. En herää siihen, koska tykkään, että on kiva kun lehti oottaa. Kuulen ja säikähdän lehdentuloon, jos olen jo hereillä kipujen tai vessan takia. Liitä siihen kelloon joku kiva ajatus, niin sun adrenaliinit ei nouse, etkä ärsyynny ja herää.

Vierailija
17/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tekisi mieli laittaa heippalappu jonkun yläkerran miespuoleisen asukin veteen lorottamisesta vessassa! Sen virtsasuihkun voi suunnata myös esim. posliiniin, mutta ei, kun pitää mahdollisimman kovalla paineella laskea se suoraan veteen, että varmasti kaikaa ympäri talon. Se se vasta ottaa päähän.

Siinä on mahtava saundi. Ootahan kun otan kaljaa niin kuulet konsertin. Ukko nooa onnistuu jo lorotuksella.

Vierailija
18/18 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppia tosiaan voi käyttää. Elämisestä lähtee ääniä. Kiva kun on elämää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän