Squirtaaminen
Toivottavasti tästä voi keskustella asiallisesti, monelle tämä tuntuu olevan jokin muka aikuisviihteeseen keksitty juttu.
Muutama viikko sitten tämä tapahtui minulle ensimmäisen kerran, en edes tajunnut että niin tapahtuu. Yhtäkkiä vaan kaikki oli märkää! Nestettä tuli ihan valtavasti. Yllätyin, hävetti, huvitti, jännitti.. Mies tuntui tykkäävän.
Sen jälkeen tuo on tapahtunut jokusen kerran, onneksi ei enää ole tullut yhtä paljon nestettä, pitäisi pestä patjaa muuten koko ajan.
Onko teille käynyt tätä ja miten suojaatte sänkyä?
Kommentit (6)
Squirttaaminen = pissaamista
Squirttinesteitä on tutkittu ihan laboratoriossa. Lopputulos: 99% virtsaa.
Ja onhan se ihan kuumaa että nainen tulee niin voimalla että virtsarakkokin tyhjenee samalla.
Meni taas tunteisiin.. älä huoli, kyllä tekin joskus löydätte sen.
Näin on, kuumaa. Ei tarvi kysellä että "saitko"?
Se vaan että kun käyn juuri ennen seksiä pissalla, niin mistä sitä sitten tulvisi laukeamisen yhteydessä jälleen sillä mitalla? En väitä etteikö siinä voisi olla virtsaakin seassa enkä itse varsinaisesti halua tulvia, oli se sitten mitä hyvänsä, mutta mies sen haluaa niin tehdä ja kiihottuu asiasta, niin en ala estelemäänkään. Kuivuttuaan ei tuoksu virtsalta kyllä, eikä jätä mitään keltaista läiskää, mutta kukin uskoo mitä tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Se vaan että kun käyn juuri ennen seksiä pissalla, niin mistä sitä sitten tulvisi laukeamisen yhteydessä jälleen sillä mitalla? En väitä etteikö siinä voisi olla virtsaakin seassa enkä itse varsinaisesti halua tulvia, oli se sitten mitä hyvänsä, mutta mies sen haluaa niin tehdä ja kiihottuu asiasta, niin en ala estelemäänkään. Kuivuttuaan ei tuoksu virtsalta kyllä, eikä jätä mitään keltaista läiskää, mutta kukin uskoo mitä tahtoo.
Niinpä. Minä uskon tiedettä:
All of the women had empty bladders before sexual excitation, however, urine collected just before squirting showed that the bladder was filling up. Urine sampled after squirting revealed that the bladder had been emptied again, revealing the origin of the squirted liquid.
Squirting, they found, is essentially the involuntary emission of urine during sexual activity
http://www.iflscience.com/health-and-medicine/women-squirting-during-se…
Multa ei ainakaan tule pissaa, ei ainakaan haise pissalle. Ennemmin makeahkolta. Muovitettu frotee ja paksu pyyhe alla, sitä nestettä tulee välillä paljon!
Ihanaa. Pyyhe alle. Froteemuovi ainakin stoppaa. Ja mitä sitten jos vähän kastuukin. Kyllä se sieltä kuivuu.