Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raikas tuoksu ohi kävellessä??

Hajuherne
18.06.2018 |

Tiedättekö sen tuoksun kun joku - usein nuori nainen kävelee ohi ja hänen peräänsä jää uskomattoman raikas ja hyvä tuoksu, kuin suihkusta suoraan olisi tullut? Millä tuoksuilla, saippuoilla, body misteillä vai rasvoilla saisi sen aikaiseksi? Vai roiskiiko nää "teinit" puoli pulloa hajuvettä??

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan myös tietää!:)

Käyn itse joka aamu suihkussa, pesen hiukset jne.. Mutta omaan hajuun turtuu, en tiedä mille tuoksun, vaikka käytänkin hajuvettä, dödöä jne.. toivottavasti en liikaa.

Vierailija
2/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama "vaivaa" minuakin. On niin mahtava tuoksu.

Kunpa joku nyt tietäisi ja vastaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää peskö shampoota pois hiuksista.

Vierailija
4/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Se on aivan ihana raikas tuoksu, mutta en vaan keksi mikä se on.

Vierailija
5/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekkaat tuoksuthan sen tekevät. Eli valitse nuorekas tuoksu, etkä mitään mummojen raskasta kallista tuoksua:)

Vierailija
6/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeeasti.... ap, se, mitä sinä miellät raikkaaksi, ei ole välttämättä se, mitä muut mieltävät raikkaaksi. Ja päinvastoin.

Sen kun marssit vaan nyt kemppariin ja kokeilet eri hajuvesiä. Kannattaa pyytää myyjältä sellaista kokeiltavaksi, ja haistella rauhassa vaikka viisi lävitse. Kovin montaa ei kannata kerralla, koska nenä turtuu.

Kun löydät hyvän, osta samaa merkkiä saippuaa, vartalovoidetta ja edt- tai edp-hajuvettä. Siis eau de toilette tai eau de parfum- vahvuista hajuvettä, ne ovat hyviä arkisin. Peseydyt saippualla, rasvaat ja suihkautat hajuvettä VAIN yhden kerran ranteeseen, josta hieraiset sitä toiseen ranteeseen ja korvien taakse. Jotkut tykkäävät suihkauttaa sitä kerran ilmaan ja kävellä aerosolipilven lävitse.

Hajuvesiä ei saa ruikkia liikaa, ja riitasointuja kannattaa välttää niin, ettei kokemattomana köytö montaa eri hajuista saippuaa, voidetta ja hajuvettä. Jos nenä harjaantuu, alkaa osata yhdistelläkin, mutta sinun kannattaa aloittaa siis samanhajuisilla tuotteilla.

Raikkaita tuoksuja on paljon, niistä löytää omaa nenää miellyttävän. Itselläni on kolmeakymmentä (noin) erilaista hajuvettä, joista valikoin kunakin päivänä mieluisan ja tilanteeseen ja suihkusaippuaani sopivan. Tykkään teetuoksuista, sitruunaisista tuoksuista ja laventelistä eniten. Mutta sinun kannattaa siis haistella itse, mistä sinulle tulee raikas mielleyhtymä.

Iän (tai ulkonäön) kanssa raikkaudella ei kyllä ole mitään tekemistä, vaikka niin aloituksessasi sanoitkin. Vaan sen, kuinka hyvin nainen panostaa puhtauteen, puhtaisiin vaatteisiin ja tuoksujen käyttöön.

Vierailija
7/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oppilaita, jotka laittaa lisää tuoksua ennen _jokaista_ välituntia. Varmaan tuoksuvat iltapäivällä ohikulkiessaan hyvältä, ja bussissa tms ahtaassa tilassa aiheuttavat jollekin astmakohtauksen...

Vierailija
8/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuherne kirjoitti:

Tiedättekö sen tuoksun kun joku - usein nuori nainen kävelee ohi ja hänen peräänsä jää uskomattoman raikas ja hyvä tuoksu, kuin suihkusta suoraan olisi tullut? Millä tuoksuilla, saippuoilla, body misteillä vai rasvoilla saisi sen aikaiseksi? Vai roiskiiko nää "teinit" puoli pulloa hajuvettä??

mä uskon että ne voi olla ihan pestyt hiukset, joskus joku pesuaine tai sitten se hajuvesi.

Mun entinen pomo tuoksu aina pesuaineelle ja teki mieli jäädä nuuskuttelemaan sitä. Olen siis nainen ja pomoni oli mies.

Vierailija
9/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne nuorena tuoksuu hyvälle ja vanhana vain tunkkaiselle. Taas joku keski-ikäinen hyökkäsi hajuineen kimppuuni kaupan jonossa. En vain ymmärrä, miksi sitä tuoksua pitää lotrata ylleen niin, että ällöttävä haju tuntuu muutaman metrin päässäkin? Eikö riittäisi, että joku, joka tunkee iholle, haistaisi sen eikä niin, että kaikkia ohikulkijoita terrorisoidaan?

En ole tuoksuallergikko mutta voimakkaat tuoksut nyt vain ällöttävät eikä ole mielestäni reilua joutua jonkun hajuhyökkäyksen kohteeksi. Minulle hajut tuntuvat samalta kuin ventovieraan kosketus. Tuntuisiko mukavalta, jos jokainen ohikulkija lääppisi samalla?

Vierailija
10/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa mietin monesti ja kyllä niitä on vanhempiakin naisia jotka haisevat juuri sille raikkaalle ohi mennessään. Joskus luulin että se on joku bodymist ja nykyään se saattaa olla finishing spray. 

Vierailija
11/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikkaat voileivät sen nuoren naisen eväsboxissa ?

Vierailija
12/12 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain "tuoksut tosi hyvälle" kommentteja monestakin suusta eräänä päivänä.

Olin suihkautellut David Beckham-partavettä.

Vahingossa, olen nainen. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi