Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada kaunis/komea lapsi

Vierailija
17.06.2018 |

Nyt on alkanut ystäväpiiriini syntyä lapsia tuon tuosta. Osalla jo lapset vähän isompiakin. Olen pistänyt merkille että ns hyvännäköisiä lapsia tulee aina tietyllä combolla.

Mikäli nainen upean kaunis ja mies...perus tavallinen, tulee silloin kauniita poikia. Kaikkihan tietää että pojat näyttävät lähes aina äidiltään.

Mikäli taas nainen näyttää ihan tavalliselta ja mies todella komea, tulee kauniita tyttöjä. Koska tytöthän näyttävät usein isältään.

Onko muut huomannut samaa??

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kaunis ja mies komea ja lapset ovat samoin erityisen hyvännäköisiä.

Vierailija
2/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen keisarinleikkausta, niin lapsella on ainakin kaunis pyöreä pää.

Vierailija
4/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että kaksi hyvännäköistä saa usein ei-hyvännäköisia lapsia. Ja lapsen hiustyyppi ja "väritys" periytyy vastakkaisen sukupuolen vanhemmalta. Jos esim tummahiuksinen ja silmäinen isä, tulee tytöstä tummia. Jos taas isä vaalea, tulee tytöstä vaalea. Jos isällä kiharainen paksu tukka, periytyy sekin tytöllle. Äidiltä periytyy pojalle.

Vierailija
5/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on outo. 

Yleensä kauniit tytöt näyttävät kauniilta äidiltään. 

Rumia ovat, jos näyttävät komealta isältään. Rotevatekoisia, leveäharteisia ja jykeväleukaisia tyttöjä ei voi kauniiksi sanoa. 

Vierailija
6/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, hmm.

Kaunein ihminen, ketä olen koskaan nähnyt on mun täti, eli isän sisko. Ihailen kaikkia hänen nuoruuskuviaan aina.

Mutta, hänen tyttärensä on tosi kaunis, mutta siis hänen äitinsä oli aivan upea nuorena, mutta tää tytär taas näyttää isänsä äidiltä. En oo ees puolueellinen, mutta hän vaan oli wau, ja tosi tyylikäskin vielä.

Hänen kanssaan samaa näköä on myös kahdessa mun pikkuserkussa. Mulle tätä ulkonäköä ei faijan puolelta tullut, tai siis just nää tietyt piirteet, mitä ihailen. Hitsi kun en voi linkata kuvia.

Vierailija
7/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös.

Todella ihanaa.

Vierailija
8/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demi Mooren ja Bruce Willisin lapset ei ainakaan oo kauniita, vaikka vanhempia kai yleisesti hyvännäköisinä pidetään.

Vierailija
9/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaikuttaa asiaan mitenkään. Sorry to burst your bubble.

Vierailija
10/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan nyt löytäisit edes jonkun keskinkertaisen, joka sinun kanssasi haluaisi lapsen. 

Ainakaan minä en olisi siihen lähtenyt tyypin kanssa, joka miettii moisia. 

Vierailija
11/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että kaksi hyvännäköistä saa usein ei-hyvännäköisia lapsia. Ja lapsen hiustyyppi ja "väritys" periytyy vastakkaisen sukupuolen vanhemmalta. Jos esim tummahiuksinen ja silmäinen isä, tulee tytöstä tummia. Jos taas isä vaalea, tulee tytöstä vaalea. Jos isällä kiharainen paksu tukka, periytyy sekin tytöllle. Äidiltä periytyy pojalle.

Tämä onkin uusi tieto perinnöllisyystieteen tutkijoille.

Vierailija
12/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p*skaa tämä. Uskooko joku tällaista? Oma tyttö on tosi nätti ja tullaan aina jokapaikassa kehumaan ja ihastelemaan (mikä todella ahdistavaa, kun ei mitään yksityisyyttä ole). Lapsen isä on susi"ruma", samoin minä. Lapsi on perinyt suuret siniset silmät isältään ja kiharat hiukset, minun isältä. Joidenkin mielestä taas tytär näyttää minulta. Usein on katsojasta kiinni, kenet siinä lapsukaisessa näkee. Mutta oikeasti ihan sama se olisi minulle ollut, vaikka tenava olisi näyttänyt alienilta syntyessään ja vieläkin, silti on maailman rakkain. Miten tuollaista voi edes ajatella?

Vierailija
13/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on kaunis niin lapsistakin tulee kauniita/komeita. Formulapomo Bernie Eclestone vanha kääkkä ja nuoret mallivaimot saaneet kauniita tyttäriä 👍

Vierailija
14/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis, hmm.

Kaunein ihminen, ketä olen koskaan nähnyt on mun täti, eli isän sisko. Ihailen kaikkia hänen nuoruuskuviaan aina.

Mutta, hänen tyttärensä on tosi kaunis, mutta siis hänen äitinsä oli aivan upea nuorena, mutta tää tytär taas näyttää isänsä äidiltä. En oo ees puolueellinen, mutta hän vaan oli wau, ja tosi tyylikäskin vielä.

Hänen kanssaan samaa näköä on myös kahdessa mun pikkuserkussa. Mulle tätä ulkonäköä ei faijan puolelta tullut, tai siis just nää tietyt piirteet, mitä ihailen. Hitsi kun en voi linkata kuvia.

Näinhän se menee. Siksi tytöt näyttävät usein isän siskolta/isänäidiltä. Koska tyttölapsen geenit tulevat isän puolen suvusta.

Vierailija
15/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on järkyttävän kaunis lapsi.

En itse ole kaunis - nuorempana nätti, mutten tod. Kaunotar. Mieheni oli parikymppisenä aina "nätti" poika.

Jostain käsittämättömästä syystä lapsi on perinyt kaikki kauniit ominaisuudet. Kaiken kruununa paksut hiukset - miehellä ja minulla suomalaiset hapsuhiukset.

Vierailija
16/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hiton väliä!!! Älkää olko noin h*****n pinnallisia jalkeskittykää mieluummin sisimpään ja siihen onko hyvä ihminen.

Vierailija
17/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ruma tavis. Mulla oli komea mies. Tytär on kaunis, kroppakin on ihan erilainen kuin mulla.

Jos haluaa kauniin ja terveen lapsen, kannattaa valita mahdollisimman erilainen puoliso kuin itse on, tällöin lapsi saa mahdollisimman hyvät ja moninaiset geenit. Ja tällä selittyy myös se, miksi kaksi kaunista ihmistä voivat saada rumia lapsia, ovat liian samanlaisia keskenään.

Vierailija
18/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin uusi tieto perinnöllisyystieteen tutkijoille.

Joo kauan kestikin heidän tajuta. Tästä syystä myös kaljuusgeenit siirtyvät äidiltä pojilleen.

Vierailija
19/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän peliä.Harvalla pariskunnalla sukuineen kummallakin osa-puolella on täydelliset kasvonpiirteet.Lapsi on variaatioiden summa.Voi olla että perii vaikka äidin kauniin nenän mutta voi myös olla että elämän arpapelissä saakin isoisän kyömynenän..tai sitten vaikka vaan kehityshäiriö jostain raskaudenajan flunssasta ja alkiokehitys häiriintyy sen vuoksi.

Vierailija
20/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on kaunis niin lapsistakin tulee kauniita/komeita. Formulapomo Bernie Eclestone vanha kääkkä ja nuoret mallivaimot saaneet kauniita tyttäriä 👍

Mutta mistä tiedät onko ne Bernien tyttäriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi