Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisinko itselleni vanhemman miehen?

Vierailija
17.06.2018 |

No nyt se sitten olisi tyrkyllä. Minua hieman yli 20 vuotta vanhempi mies. Olisi se klassinen tilanne, että voisi alkaa "trophy-vaimokkeeksi" hyvin varakkaalle miehelle. Olen itsekin aika menestynyt, mutta en missään nimessä tuolla luokalla mitä tämä mies on.

Plussat:
-älykäs ja charmantti komea pitkä mies, menestynyt ja arvostettu
-meillä yhteinen harrastus, joihin molemmat ovat kaivanneet kumppania mukaansa
-mies, joka todella kohtelisi minua ansaitsemallani tavalla
-ei enää itkemistä kaikkien niiden omanikäisten ja hieman vanhempien sikojen perään, joilta ei mitään tule koskaan saamaan
-turvattu tulevaisuus
-luksusta elämään

Miinukset
-onhan tuo yli 20 vuotta jo aika paljon.. miehen lapset minua vain joitain vuosia nuorempia
-saan maineen golddiggerinä ihan varmasti
-sitä "hyvää" parisuhdeaikaa maksimissaan 20 vuotta edessä, jolloin itse olen kuitenkin "vasta" noin 55-vuotias

Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta tämäntyyppisestä parisuhteesta? Menikö maineesi ihan täysin vai kunnioittavatko ystäväsi sinua edelleen? Miten miehen ystävät, lapset ym ottivat sinut vastaan?

Hieman sekaisin tästä kaikesta.. Onko tuo ikäero oikeasti liikaa hyvälle parisuhteelle? Mies on aivan ihana kaikin muin puolin, mutta kyllä tuo ikäero vaan hieman hirvittää..

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ennemmin parikymppinen ja pyöräytä pari mukulaa sen kanssa.

Vierailija
2/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No potenssiongelmia on / tulee varmasti, eikä ehkä muutenkaan enää kiinnosta niin kuin nuorena. Tee mitä haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ryntää vanhat miehet suosittelemaan kuviota.

Kuviota suosittelee myös ketunhäntä kainalossaan naiset, jotka parasta aikaa asentelevat miehelleen katetria makuuhuoneessa.

Jos olet pärjäävä koulutettu nainen miksi ihmeessä ryhtyisit moiseen?

On maita, joissa nainen ei saa valita ja sillon nainen laitetaan tuollaiseen kuvioon.

Vierailija
4/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ennemmin parikymppinen ja pyöräytä pari mukulaa sen kanssa.

Joo, joku fortnite-/playstation-sankari & happily ever after... 🤣

Vierailija
5/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No potenssiongelmia on / tulee varmasti, eikä ehkä muutenkaan enää kiinnosta niin kuin nuorena. Tee mitä haluat.

Eiköhän tuo ole aika yksillöllistä - ei nää nuoremmat play-station-sukupolvetkaan mitään holmesin johneja ole....

Vierailija
6/45 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne ryntää vanhat miehet suosittelemaan kuviota.

Kuviota suosittelee myös ketunhäntä kainalossaan naiset, jotka parasta aikaa asentelevat miehelleen katetria makuuhuoneessa.

Jos olet pärjäävä koulutettu nainen miksi ihmeessä ryhtyisit moiseen?

On maita, joissa nainen ei saa valita ja sillon nainen laitetaan tuollaiseen kuvioon.

On maita, juu, silti joku on nyt vapaaehtoisesti harkitsemassa jotain varsin perinteistä...

Eli eikös olekin kiva, että on vaihtoehtoja, eikä vain jokin pakko...?

Vierailija
7/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxukseen kyllästyi ja kaipasi nuoren ihmisen elämää. Oma elämäsi. En lähtisi uudelleen. Tämänkin jätin.

Vierailija
8/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä köyhyyden valinneet yh-mammat antavat neuvoja ja elämänohjeita.

Vierailija
9/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi itse tuohon kelkkaan, koska henkinen yhteensopivuus on kaikkein tärkeintä parisuhteessa. Käytännön elämän yhteensujumisen kannalta myös halu elää samankaltaista elämää ilman liiallisia kompromisesseja on välttämätöntä, ettei suhde ajaudu kriisiin. Vrt. kokemuksien ja elämännälkäinen matkustelija vs. Kainuun takametsissä viihtyvä asketisti. Ei toimisi.

Ex-aviomieheni oli minua 15 vuotta vanhempi ja se oli todellakin liikaa. Tuntui - ja näytti - ikäihmiseltä: alle viisikymppisenä jo eläkeläistakamus. Minua jopa suorastaan hävetti liikkua hänen kanssaan yhdessä, koska ikäeromme näytti enemmänkin yli 20 vuodelta ja kävihänse mielessä, että tuntemattomat saattavat ajatella trophy-wife-kuviota. Olihan se toki kivaa, kun mies huomioi monin eri tavoin pikkuluksuksella, kun tuolloin en vielä itse ollut varakas ja menestyvä, mutta se ei riittänyt. Olisin tarvinnut henkisesti enemmän. En ollut, enkä tullut onnelliseksi.

Muiden ihmisten mahdollisista mielipiteistä ei kannata välittää. Eivät ne muutenkaan mieti sinun tekemisiäsi edes yhtä prosenttia siitä, mitä kuvittelet niiden miettivän. 

Vierailija
10/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä! Ahdistaisi pelkkä ajatus.

Vierailija
11/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samalla tavalla nuoria miehiäkin on "golddiggereinä" vanhojen rikkaiden naisten kanssa.

Vierailija
12/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 v ja elämäni kunnossa. En kyllä haluaisi vanhempaa miestä vaivoikseni. Mieluummin hurjastelen vähän nuorempien kanssa.

Vierailija
13/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi itse tuohon kelkkaan, koska henkinen yhteensopivuus on kaikkein tärkeintä parisuhteessa. Käytännön elämän yhteensujumisen kannalta myös halu elää samankaltaista elämää ilman liiallisia kompromisesseja on välttämätöntä, ettei suhde ajaudu kriisiin. Vrt. kokemuksien ja elämännälkäinen matkustelija vs. Kainuun takametsissä viihtyvä asIhmisetketisti. Ei toimisi.

Ex-aviomieheni oli minua 15 vuotta vanhempi ja se oli todellakin liikaa. Tuntui - ja näytti - ikäihmiseltä: alle viisikymppisenä jo eläkeläistakamus. Minua jopa suorastaan hävetti liikkua hänen kanssaan yhdessä, koska ikäeromme näytti enemmänkin yli 20 vuodelta ja kävihänse mielessä, että tuntemattomat saattavat ajatella trophy-wife-kuviota. Olihan se toki kivaa, kun mies huomioi monin eri tavoin pikkuluksuksella, kun tuolloin en vielä itse ollut varakas ja menestyvä, mutta se ei riittänyt. Olisin tarvinnut henkisesti enemmän. En ollut, enkä tullut onnelliseksi.

Muiden ihmisten mahdollisista mielipiteistä ei kannata välittää. Eivät ne muutenkaan mieti sinun tekemisiäsi edes yhtä prosenttia siitä, mitä kuvittelet niiden miettivän. 

Ihmiset saattoivat pitää tyttärenä.

Vierailija
14/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yli 20 vuotiaan, kun yksinkertaisesti ihastuin ja myöhemmin tapaillessa rakastuin. Hämillään tässä on ollut sekä minä että mies. Minun aloitteesta suhde alkoi. Lapset on tehty molemmilla tahoillaan. Yhteen ei muuteta, kun elämäntilanteet on erilaiset. Tunteet on tärkeimmät ja se, että viihdytään yhdessä.

Lähipiiri tietää ja hyväksyy. Yhdessä jo yli vuosi oltu.

Vierailija
15/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan, niin jääpähän meille muille enemmän niitä nuorempia miehiä sitten.

Vierailija
16/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin nuorempana kerran. Kaatui siihen että en päässyt yli siitä kuinka paljon mies muistutti isääni. 

Vierailija
17/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin Disneyn piirretyissä opetetaan: kuuntele sydämesi ääntä.

Vierailija
18/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota huomioon, että sun täytyy päästä naimisiin asti alle 50-vuotiaana, että olis toivoa edes leskeneläkkeestä. ja jos mies haluaa avioehdon, sä olet täysin puilla paljailla kun mies kuolee ja sulla ei ole työuraa eikä omaa eläkettä. useimmat kuitenkin haluaa jättää perintönsä lapsilleen eikä toiselle vaimolleen.

Vierailija
19/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnitset ap. asiaa vähän pinnallisin perustein. Missä on rakkaus? Mutta jos et rakkautta pysty tuntemaan ketään kohtaan niin tee mitä teet.

Mä en olisi rahan tai elintason takia kenenkään kanssa koskaan, vaikka kohdeltaisiinkin hyvin. Avainsana on mulle aito rakkaus, joka on molemminpuolista. Ihan sama sitten vaikka toinen olisi työtön, jos muuten on kunnollinen.

Vierailija
20/45 |
18.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunteilleen aina mitään voi. Minäkin ihastuin itseäni yli 10 vuotta vanhempaan mieheen. Ei siinä raha-asioilla ollut mitään tekemistä vaan sillä, miten hyvin tuli juttuun. No mies ei kuitenkaan halunnut parisuhdetta, joten homma kuivui kasaan. En pelkkänä panopuuna ala olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi