Ottaisinko itselleni vanhemman miehen?
No nyt se sitten olisi tyrkyllä. Minua hieman yli 20 vuotta vanhempi mies. Olisi se klassinen tilanne, että voisi alkaa "trophy-vaimokkeeksi" hyvin varakkaalle miehelle. Olen itsekin aika menestynyt, mutta en missään nimessä tuolla luokalla mitä tämä mies on.
Plussat:
-älykäs ja charmantti komea pitkä mies, menestynyt ja arvostettu
-meillä yhteinen harrastus, joihin molemmat ovat kaivanneet kumppania mukaansa
-mies, joka todella kohtelisi minua ansaitsemallani tavalla
-ei enää itkemistä kaikkien niiden omanikäisten ja hieman vanhempien sikojen perään, joilta ei mitään tule koskaan saamaan
-turvattu tulevaisuus
-luksusta elämään
Miinukset
-onhan tuo yli 20 vuotta jo aika paljon.. miehen lapset minua vain joitain vuosia nuorempia
-saan maineen golddiggerinä ihan varmasti
-sitä "hyvää" parisuhdeaikaa maksimissaan 20 vuotta edessä, jolloin itse olen kuitenkin "vasta" noin 55-vuotias
Onko täällä ketään, jolla olisi kokemusta tämäntyyppisestä parisuhteesta? Menikö maineesi ihan täysin vai kunnioittavatko ystäväsi sinua edelleen? Miten miehen ystävät, lapset ym ottivat sinut vastaan?
Hieman sekaisin tästä kaikesta.. Onko tuo ikäero oikeasti liikaa hyvälle parisuhteelle? Mies on aivan ihana kaikin muin puolin, mutta kyllä tuo ikäero vaan hieman hirvittää..
Kommentit (45)
Luetelkaa vikoja mitä kuuskymppisessä ukossa alkaa olla?
Rikkaitahan ne on ja lapset isoja, mutta muuten?
Vanhoilla ei aina seiso. Meillä oli esileikit käynnissä, mut penis lörpähti.
Ota mieluummin vaikka koira.
Ei ihmisiä voi "ottaa itselle".
Kyllä on tyrkyllä 60 ja parikymppiset. Vanhoilla on turha edes haavella, sillä testosteronin taso alkaa laskea jo kolmikymppisenä. Jos mulla pitäisi valita kumman kaa, niin ehdottimasti ottadin.sen 20 vuotta nuoremman, joka on tyrkyllä kuin 20 vuotta vanhemman.