Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huono itsetunto enkä todellakaan aio kehittää sitä paremmaksi

Vierailija
17.06.2018 |

Miksi sitä aina vaaditaan ja huonosta itsetunnosta haukutaan? Mä ajattelen olevani huono ja se joka minut haluaa, saa sen hyväksyä. Tai siis eihän mua kukaan halua, joku voi ehkä paremman puutteessa haluta panna mua kun suht nuori vielä oon mutta siihenpä se sitten jääkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylpeä sun huonosta itsetunnosta :D eikö se rajoita elämää mitenkään, ja jos rajoittaa, eikö olisi kivempi ilman sellaista rajoittavaa tekijää?

Vierailija
4/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä itsetunto tarkoita sitä että pidät itseäsi täydellisenä otuksena. Hyvä itsetunto on sitä että tietää omat vahvuudet ja heikkoudet ja on tullut sinuiksi niiden kanssa, eli hyväksynyt itsensä sellaisena kuin on. Josset pysty itsesi kanssa elämään niin et pysty elämään kenenkään muunkaan kanssa.

Vierailija
5/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että sua on vaan haukuttu. Oletko puolustuskannalla?

Vierailija
6/6 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvä itsetunto tarkoita sitä että pidät itseäsi täydellisenä otuksena. Hyvä itsetunto on sitä että tietää omat vahvuudet ja heikkoudet ja on tullut sinuiksi niiden kanssa, eli hyväksynyt itsensä sellaisena kuin on. Josset pysty itsesi kanssa elämään niin et pysty elämään kenenkään muunkaan kanssa.

Kyllä itsensä kanssa on pakko elää, vaikka olisi tyytymätönkin. Jos on luonteeltaan sellainen että haluaa mahdollisimman lähelle täydellisyyttä, niin vähintään lievä tyytymättömyys on aina läsnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi