Mielipide mieheni pikkusiskosta?
Arvon palstaraati saa arvostella siippani kolme vuotta nuoremman pikkusiskon? Itse olen jo siinä tilanteessa että en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa.
- Kolme lasta, kaikki kolmen vuoden ikäerolla. Ensimmäisen sai juuri kun ehti täyttää 16.
- Ei koulutusta, ei työkokemusta. Meinaa kuulemma vielä tehdä ainakin yhden ja sitten miettii töihin menoa.
- Lapset on kahdelle eri miehelle.
- Nykyinen mies käynyt peruskoulun. Koulutus on kuulemma turhaa. Ikinä ei ole käynyt ulkomailla. Ei puhu edes välttävästi englantia saati mitään muuta kuin suomea. Vaihtaa autoa kerran kuukaudessa, aina samanlainen paskaläjä. Hänen mielestään autot joissa on alle 7 paikkaa eivät ole autoja.
- Asuvat vuokralla kolmiossa, haaveillen lähitulevaisuudessa omasta omakotitalosta mutta eivät saa säästöön sen verran että olisi varaa juhlia lasten synttäreitä.
- Ostavat joululahjat sossun seteleillä koska ukko käyttää palkkansa kaljaan, moottoriromuun ja valmiiksi hajonneisiin mönkijöihin joita hilloaa suvun kesämökillä.
- Pummivat anopiltani rahaa jatkuvasti ja saattavat yhtäkkiä tunkea lapset sinne hoitoon koko viikonlopuksi.
- Elävät käytännössä lapsilisästä toiseen.
Lista on loputon. Sitten sanovat meitä luusereiksi kun meillä ei ole lapsia.
Kommentit (10)
WT. Ilmeisesti jotain mennyt pikkusiskon kasvatuksessa pieleen, jos miehesi on ihan normaali. Mulle tuollaiset sivistymättömät juntit saa inhonväristykset aikaan ja näitä valitettavasti on tämä maa pullollaan.
Roskaväkeä -mitä noista sen enempää stressiä ottamaan.
Huh perkule, eipä tilanne naurata. Mutta varo vaan, samasta puusta se miehesikin on alunperin, voi sullakin olla helisemistä tulevaisuudessa.
Jokainen tavallaan. Jos he ovat onnellisia, eikä isovanhempia haittaa kun joutuvat hoitamaan lapsia, niin mikäs siinä.
Minkäs takia minä arvostelisin tuntematonta ihmistä? Onko tyytyväinen vai katkera nillittäjä, joka haukkuu sukuaan nettipalstoilla? Jälkimmäisessä tapauksessa on aika surkea eläjä, josta kannattaa pysyä kaukana.
Ainakin arvot kohdillaan. Lapset tulee ensin. Uraa ehtii kehittää myöhemminkin.
No tee lapsia ja silloin omillasikin on oppimisvaikeuksia ja kielet jää oppimatta jne. Eipä sitten enää naurata. Vaikka miehesi vaikuttaisi ns normaalilta, piirteet voivat periytyä, mikäli miehen siskolla on sellaisia. Kokemusta on...
Vierailija kirjoitti:
Ainakin arvot kohdillaan. Lapset tulee ensin. Uraa ehtii kehittää myöhemminkin.
Huutonaurun paikka.
Periaatteessa kerkee ainakin olemaan aikuinen normaalisti kun lapset aikuistuu kun ite on siinä 30-35 kohdalla.
Panisin.