Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudutko tekemään mitään töissäsi joka on arvojesi vastaista?

Vierailija
17.06.2018 |

Tuli mieleen otsikossa oleva kysymys tänään töissä. Olen töissä asiakaspalvelijana hotellissa ja tänään eräs asiakas kertoi menevänsä ongelle ”huvikseen” (ei siis hankkimaan syötävää) ja laittavansa kalat aina takaisin järveen. Olen täysin kaikenlaista eläinten kiduttamista vastaan enkä todellakaan hyväksy elävien olentojen vahingoittamista esim. lävistämällä yhdenkään huulia ja jättämällä kitumaan, oli se sitten särki, jänis tai riikinkukko. Mutta tietenkään, koska en voi töissä käyttäytyä miten haluan, jouduin vain toivottamaan roivalle mukavaa sunnuntaipäivää järvellä. Ärsyttää niin vietävästi ”levittää hyväksyntää eläinkidutukselle” mutta kun töissä ei todellakaan voi asiakasta moralisoidakaan.

Vähän erityyppinen omia arvoja vastaan oleva ärsyttävä juttu töissä on huono kierrätys. Menee niin paljon pahvia ym. tavan roskikseen! Sille tosin on helpommin jotain tehtävissä, kunhan ylempi taho vain kuuntelisi ja toisi pöntöt.

Miten muilla? Vastaavia juttuja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aikoinaan töissä bingossa. Oli kurjaa myydä pelejä yksinäisille, peliriippuvaisille ihmisille. Siellä oli maaninen, ahdistava, toivoton tunnelma. Teki mieli sanoa että mitä jos ei tänään pelattaisi, menkää vaikka tuohon torille kahville ja jutelkaa toisillenne.

Tuli mieleen onkohan baarimikoilla ikinä sama tunne?

Vierailija
22/22 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin kunnan virkamiehenä. Tuskin tarvitsee kertoa enempää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla