millainen on tuntemasi Mira?
Kommentit (41)
Tukeva luontoihminen, aika tylsähkö persoona.
Kaikki tuntemani Mirat ovat todellista wt-sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen tyhmä, ujo, ARKA, herkkänahkainen, ruma, helppo manipuloida, jos vähän satut häntä haukkumaan (ottaa kaikki tosissaan, ei uskalla poistua kotoonta kuukausiin ellei sitten joku tervehdi) ei luota ihmisiin, hiljainen hissukka, jolla ei ole mitään annettavaan tänne. Tykkää koirista.
Jollain vissii paha olla ku pitää netissä huudella nimettömänä tälläisii? Ilmiselvä pipipää!
Nätti naamasta mutta laihduttanut kolmisenkymmentä kiloa joten on roikkuva nahka ja edelleen pullava ja löysä. Muuttuu sen mukaan kenen kanssa seurustelee, eli ottaa siis miehestä vaikutteet musiikin ja pukeutumisen suhteen. Todellisuudessa on hukassa identiteettinsä kanssa koska mikään ei ole omaa. Mainostaa mielenterveysongelmaansa joka välissä. Kovaääninen. Hauska, mutta rasittava. Yrittää olla urbaani kaupunkilainen mutta ei pääse maalaisjunttiudestaan eroon sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Kiero, aivan muuta mitä esittää tai luulisi olevan. Yksinkertaisen oloinen mutta se ei ole koko totuus.
Tällaisen Miran minäkin tunnen.
ala-asteella olimme Miran kanssa hyviä ystävyksiä, mutta en vielä tänä päivänäkään tiedä, miksi alkoi kiusaamaan minua ylä-asteelle siirryttyämme.
Kiusasi siis koko ylä-asteen ajan. Haukkui suurimmaksi osaksi, mutta myös välillä läpsi kasvoille ja kerran seiskalla ollessamme tunki pääni vessanpönttöön.
Muutama vuosi sitten törmäsin häneen vanhoilla kotikulmillamme ja ette voi kuvitella, miten vahingoniloinen olin nähdessäni hänen olevan aivan puliämmän tasolla. Näytti ainakin 20v ikäistään vanhemmalta.
Tuntemani Mira on tosi reilu kaikille, tykkää eläimistä (varsinkin koirista!) , on hyvä äiti ja puoliso ja tytär.
Kaiken lisäksi kaunis ja fiksu. Loistotyyppi on Mira!!!!
Semmone labbiksen näköinen koira. Iloinen hännänheiluttaja! 😍
Vierailija kirjoitti:
Upea ihminen. Kaunis ja herkkä. Ajatukset ovat hyvin syväluotaavia ja avaria.
Tällainen juuri on minunkin tuntemani Mira. Lisäksi myös todella älykäs ja ahkera, aikaansaava ihminen.
Pikkusievä,ollut vuonna nakki ja muusi,jossain pikkukylän missikisoissa tyyliin ”miss vetoheiluri”,naimisissa yksinkertaisen viinaan menevän miehen kanssa,joka kännissä lääppii jokaista vastaantulijaa.
Vierailija kirjoitti:
Mira oli ihana, aurinkoinen, ystävällinen ja tosi ystävä. Kuoli nuorena.
Tunsimme varmaan saman Miran. Kaunis ja mukava, Salosta?
Itse olen Mira, olen iloinen ja hassutteleva ystävien kanssa mutta muiden kanssa asiaihminen.
ruma