Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuulutko omistavaan luokkaan?

Vierailija
16.07.2008 |

Eli siis onko sinulla enemmän varallisuutta kuin lainaa?

Mulla ei ole omaisuutta, mutta toisaalta ei ole kyllä varallisuuttakaan, joskin kyllä irtaimistoni varmasti enemmän arvoinen on kuin tämänhetkinen Visa-saldoni...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunnon arvo on isompi kuin mitä siitä on lainaa, tosin vähän yli puolet asunnon hinnasta on lainaa vielä. Auto on kokonaan oma, ja pikkuisen rahastosijoituksiakin löytyy

Vierailija
2/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainaa ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä ollut mutta velaton asunto ja uudehko auto sekä myös puolikas kesämökistä. Ikää 39v.

Vierailija
4/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on jokunen kymppitonni säästössä, ei nyt mitään ihmeitä, mut lainaa en ollenkaan.. en kyl koe kuuluvani omistavaan luokkaan kun ei omisteta kun tuo yks rahasto ja pari vuotta vanha auto :D

Vierailija
5/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kuulun kyllä. Omaisuutta on, mutta on kyllä velkaakin. Näinä aikoina usein kyllä mietin sitä, että tuo omaisuus on kirjanpidollista ja velka todellista.

Suunnitelmat on kyllä vähin erin kasvattaa omaisuutta näin alkuunsa ja jossain vaiheessa sen tuottoakin.

Vierailija
6/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velaton melko uusi auto, velaton aso-koti, maata n.60 000e arvosta ja reilut 10 000e pankissa löytyy eli rikkaita emme toki ole. Toisaalta olen tyytyväinen, koska olen itse saanut tuon kaiken 29v:nä kasaan. Muistan vielä, kuinka opiskeluaikoina näin nälkää eli nyt osaan arvostaa tätä vähäänkin :)

Vierailija
7/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki: tehkää nuoremmat avioehto ajoissa

Vierailija
8/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha auto ja pari hektaaria metsää. Ei velkaa .:) En kyllä koe olevani omistavaa luokkaa.

Vierailija
9/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta irtaimistoa on sitten jonkun verran muttei mitään isompaa arvotavaraa.

Vierailija
10/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä silti koe kuuluvani vielä kovin kummoiseen omistajien luokkaan, kun lainaakin on vielä yli sata tonnia...

Vierailija
11/11 |
16.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun asuntolainan ottaa niin tilanne muuttuu...