Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko säästynyt suonikohjuilta?

Vierailija
17.06.2018 |

Monella kaverillani tullut jo alle 3kymppisenä ja yhdellä jo leikattu/jäädytetty noin nuorena. Nyt itsellä 34vuotiaana ulkoreidessä parin sentin suoni ihon pinnalla joka alkanut vihoittelemaan kun töissä on koko päivän jaloillaan ja kävelee. Ravintola-ala.
Luulin jo että säästyn tältä vitsaukselta 😣

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukuvika. Ukkini kuoli suonikohju operaatioon, sai veritulpan joka meni sydämen läpi. Kolme kertaa minulta on operoitu, kerran avoleikkaus ja pari kertaa tehty ruiskutuksella.

Vierailija
22/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa, kaksi raskautta, joiden aikana lihoin jäätävät 27 kiloa, yhtään raskausarpeakaan ei tullut. Eikä raskausajan ylikiloja jäänyt laisinkaan, kaikki suli vuoden äitiysvapaalla. Tämä nykyinen lievä ylipaino on viime talven tulos, masennuin, söin enkä liikkunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohjuja. Istumatyö, jossa tosin pompin paljon paikoiltani. Kävelen paljon, koiran kanssa ja hyötyliikuntaa tulee myös työmatkoilla. Jalat harvoin turvoksissa, lähinmä kesähelteillä. Äitini teki seisomatyötä ja hänellä oli kohjuja jo nuorena.

Ikää mulla 48 v.

Vierailija
24/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suonikohjuja, ei peräpukamia eikä raskausarpia. Suku"vika".

Mutta veritulppa tuli reiteen :( Olen 49v.

Vierailija
25/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kaksi synnytystä, hormonaanista ehkäisyä 25v, ylipainoa 10-30kg 30vuotta, jalkojen päällä töissä 35v, ikää 55v. Nivelet sen sijaan tuntuu loppuvan yksi toisensa jälkeen.

Vierailija
26/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko niitten tuloa estää jotenkin?

Mulla on iso rasite saada ja olen käsittänyt että paino ja etenkin liikunta&verenkierto vaikuttavat asiaan.

Vierailija
27/27 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks sisäinen, näkyy mustelmana ulos. Yksi raskaus, mutsilla ja mummolla oli pahat. Mut kummallakin.useampi raskaus. Ehtiihän tässä vielä, ikää 45 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi