Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huh miten rumia noi 2000-luvun alkupuolen tatuoinnit onkaan

Vierailija
17.06.2018 |

https://www.is.fi/mystyle/art-2000005257840.html

Ex otti tribaalin alaselkään koska se näytti niin hienolle. :D

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin opiskelija tuolloin ja olisin ehdottomasti halunnut käsivartta kiertävän tribaalin. Luojan kiitos ei koskaan ollut siihen rahaa! Sen jälkeen en ole harkinnutkaan tatuointia, yhtä tyhmän ja vanhanaikaisen näköisiä niistä kaikista tulee. Jaksa mitään trendien perässä hyppimistä.

Vierailija
2/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en ole vielä eläissäni nähnhyt sellaista tatuointia, joka ei olisi mielestäni ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs vuoden villitys ne tähtitatuoinnit olikaan? Niitä useammallakin kaverilla lapaluissa, pikkarirajojen sisäpuolella, korvan takana. Ainiin ja otti aika moni myös siivet lapojen väliin.

😂

Vierailija
4/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin noi kuvat linkistä ja huvittava on nainen punaisissa biksuissa. Ihan kuin sillä oli suihkulähde persiissä. Onhan se tavallaan alaselkätatuointi :)

Vierailija
5/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies olisi halunnut minulle piikkilankatatuoinnin käsivarteen.. vuonna 2006. Myöhemmin eräs tatuoija sanoi,kun tuli asiasta puhe,  että ei mielellään tee niitä koska ne katkaisevat käsivarren rumasti.

Vierailija
6/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kapea tribaali ranteen ympärillä, onneksi en ottanut tätä käsivarteen ! :D

Vierailija
7/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muutaman vuoden päästä kauhistellaan sitten 2010-luvun rumia tatuointeja.

Vierailija
8/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassut olivat myös muotia joitain vuosia sitten. Yhdellä tutulla on niitä sekä jalassa että käsivarressa, hianoi... :))

Vierailija
9/9 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo on ihan hienoja, aikansa mukaisia. Saahan noissa tatskoissakin näkyä ajan ja muodin muuttuminen.