Huh miten rumia noi 2000-luvun alkupuolen tatuoinnit onkaan
https://www.is.fi/mystyle/art-2000005257840.html
Ex otti tribaalin alaselkään koska se näytti niin hienolle. :D
Kommentit (9)
Minä taas en ole vielä eläissäni nähnhyt sellaista tatuointia, joka ei olisi mielestäni ruma.
Minkäs vuoden villitys ne tähtitatuoinnit olikaan? Niitä useammallakin kaverilla lapaluissa, pikkarirajojen sisäpuolella, korvan takana. Ainiin ja otti aika moni myös siivet lapojen väliin.
😂
Katsoin noi kuvat linkistä ja huvittava on nainen punaisissa biksuissa. Ihan kuin sillä oli suihkulähde persiissä. Onhan se tavallaan alaselkätatuointi :)
Mies olisi halunnut minulle piikkilankatatuoinnin käsivarteen.. vuonna 2006. Myöhemmin eräs tatuoija sanoi,kun tuli asiasta puhe, että ei mielellään tee niitä koska ne katkaisevat käsivarren rumasti.
Minulla on kapea tribaali ranteen ympärillä, onneksi en ottanut tätä käsivarteen ! :D
Ja muutaman vuoden päästä kauhistellaan sitten 2010-luvun rumia tatuointeja.
Tassut olivat myös muotia joitain vuosia sitten. Yhdellä tutulla on niitä sekä jalassa että käsivarressa, hianoi... :))
Minusta nuo on ihan hienoja, aikansa mukaisia. Saahan noissa tatskoissakin näkyä ajan ja muodin muuttuminen.
Olin opiskelija tuolloin ja olisin ehdottomasti halunnut käsivartta kiertävän tribaalin. Luojan kiitos ei koskaan ollut siihen rahaa! Sen jälkeen en ole harkinnutkaan tatuointia, yhtä tyhmän ja vanhanaikaisen näköisiä niistä kaikista tulee. Jaksa mitään trendien perässä hyppimistä.