Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kosin miestä

Vierailija
17.06.2018 |

Olemme olleet yhdessä kolme vuotta ja omistamme kodin. Kosin miestä kuukausi sitten ”menetkö naimisiin kanssani 2 vuoden päästä silloin ja sillon” - mies vastasi tähän, että ”totta kai”. Tarkistin vielä parina päivänä, että on ymmärtänyt mihin lupautui ja että asia OK. Mies siihen, että ymmärtää ja on kaikki hyvin.

Huomasin tietyissä tilanteissa, ettei mies oikein käsittänyt kuitenkaan, että ollaan kihloissa ja itselle tuli vähän ahdistava olo tilanteesta. Riitelemme ja mies sanoi, ettei hänellä ole mitään hinkua naimisiin vielä hetkeen tai mihinkään. Minä siinä kysyin, että tajusiko hän olevansa lupautunut kanssani naimisiin ja mies oli, että ”mehän vasta sitten kahden vuoden päästä aletaan miettiä mahdollisia kihloja”.

Tuota tuota. Itse koen olon todella loukatuksi, nöyryytetyksi ja.. Huoh. Mies ei näe asiassa mitään väärää. Hän vain kuulemma ”ymmärsi asian väärin”.

Mitä te tekisitte tilanteessa. Eroa mietin paljon, eikä mies ymmärrä, että selkeästi haluamme niitä surullisen kuuluisia eri asioita. Mies haluaa naimisiin ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa, mutta ei halua tehdä lupauksia.

Miksi sitten lupautui minulle? Kysyin vielä hyvin suoraan ja oikeilla sanoilla. Tilanne oli ihan normaali, olimme kävelyllä ja rauhallisin mielin. Mies on vielä puhunut avoliitosta paljon tässä vuosien varrella ja sanonut suoraan, että haluaa naimisiin kanssani.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi