Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Niisk! Vein aamulla 13-vuotiaan lentokentälle. Hän lähti kahdeksi kuukaudeksi Italiaan isovanhempien luo.

Vierailija
17.06.2018 |

Niin se aika kuluu ja kuopuksestakin on jo tullut iso tyttö!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole ripustautunut lapsiksi liikaa tai lellinyt nuorimmaista pilalle. Luultavasti hänellä on tulevat 2 kk elämänsä ihanin kokemus. Mitä ei tule mamman kanssa kyhjöttäessä.

Vierailija
2/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että päästät hänet! Itselläni on ollut kova työ italian oppimisessa aikuisiällä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kokemus tytölle ja turvallinen tapa matkustaa.

Vierailija
4/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai menet sinne osaksi aikaa?

Ihmeen pitkä loma 13-vuotiaan olla erillään muusta perheestä.

Vierailija
5/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsena tyttösi asemassa. Kummatkin vanhempani kävivät töissä ja isovanhemmat asuivat eri maassa, joten lensin aina yksin isovanhempien luokse.

Vaikka niistä ajoista on paljon hyviäkin muistoja, niin sitä ikävän ja ulkopuolisuuden tunnetta, mikä itselläni oli kesälomien aikana, en haluaisi istuttaa omiin lapsiini.

Se oli tosin aikaa ennen internettiä ja älypuhelimia....

Vierailija
6/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai menet sinne osaksi aikaa?

Ihmeen pitkä loma 13-vuotiaan olla erillään muusta perheestä.

Onhan siellä perhettä, omat isovanhemmat. Ei 13-vuotias ole enää mikään pikkulapsi ja häneen tuskin pätee yksi yö per ikävuosi -sääntö.

Vierailija
7/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta. Oletteko te paljon siellä? Oletko sinä sieltä kotoisin?

Itse vietin lapsena paljon aikaa Italiassa ja on sieltä ja sukulaisista rakkaat muistot.

Vierailija
8/8 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena tyttösi asemassa. Kummatkin vanhempani kävivät töissä ja isovanhemmat asuivat eri maassa, joten lensin aina yksin isovanhempien luokse.

Vaikka niistä ajoista on paljon hyviäkin muistoja, niin sitä ikävän ja ulkopuolisuuden tunnetta, mikä itselläni oli kesälomien aikana, en haluaisi istuttaa omiin lapsiini.

Se oli tosin aikaa ennen internettiä ja älypuhelimia....

Sitten sinä et ole oikeasti ulkomaalainen/latino vaan enemmän suomalainen. Mut voi tiputtaa mihin vaan latino maahan ranskaa lukuunottamatta ja olen siellä kuin kala vedessä ja minut otetaan hyvin vastaan, mutta täällä teidän rasistien kanssa minä kärsin, minä kärsin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän