Mitä ajatuksia herättää 185 cm pitkä mies joka seurustelee 150 cm naisen kanssa?
Kommentit (46)
No ensimmäisenä tulee mieleen että mies tykkää alistaa naista tai sitten on pedofiili.
Yhtä kamalaa kuin musta mies ja valkoinen nainen.
Miehellä on ikioma taskuvenus - ei muuta...
Minun tyttäreni on 151 cm ja avomies 208 cm. Ovat olleet yhdessä 11 vuotta. Lapsista on tulossa pitkiä. Eikä todellakaan ole kyse mistään pedofialiasta (vuosi ikäeroa), miten se liittyy pituuteen? Minun käsittääkseni pedofiliassa kyseessä on lähinnä ikä, vai olenko ymmärtänyt koko asian väärin? Jos se muita häiritsee niin eiköhän ole kyseessä tämän henkilön oma ongelma?
Tyttäreni on tullut mummoonsa, joka oli samaa pituusluokkaa. Olisiko pitänyt työntää syntymän jälkeen takaisin, että mene nyt kasvamaan siitä! Eihän sitä silloin tiennyt vielä, että tulee miehen sukuun. Itse olen 172 cm ja mieheni 182 cm.
Jos tämä on ainoa ongelmasi niin asiasi ovat todella hyvin. Ilmeisesti pitää löytää ongelmia vaikka toisten pituudesta. Mitä se sinulle sitä paitsi kuuluu? Huoh!
No ei kerrassa mitään - mitä pitäisi???? Minun ystävälläni, joka on kaksimetrinen korsto, on 150-senttinen vaimo. Hyvin menee, eikä tiemmä kukaan ole asiaa tullut heille jeesustelemaan. Eivät varmaan uskalla - avautuvat sitten asiasta av-palstalla.
Kyllä normaali mies haluaa normaalimittaisen naisen.