Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään alkoi loma

Vierailija
17.06.2018 |

Ryyppäämään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikon päästä eikä ole mitään tekemistä kun ei kavereita. Yksin niin tylsä lähteä.

Vierailija
2/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypätkääpäs, kesän suosituin sieni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loma (työttömyys) alkoi jo maaliskuussa. Kaljaa ja muitakin päihteitä on kulunut ihan kiitettävästi. Taidan vetää tänäänkin lärvit kun ei huvita olla selvinpäin. Miksi olisin kun seksiäkään ei ole?

Vierailija
4/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla loma (työttömyys) alkoi jo maaliskuussa. Kaljaa ja muitakin päihteitä on kulunut ihan kiitettävästi. Taidan vetää tänäänkin lärvit kun ei huvita olla selvinpäin. Miksi olisin kun seksiäkään ei ole?

Ja olemalla kännissä jatkuvasti pidät huolen, ettei sitä seksiä tule jatkossakaan.

Vierailija
5/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä saat seksiä heti halutessasi jos olet nainen.

Vierailija
6/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sä saat seksiä heti halutessasi jos olet nainen.

Heh jos olisin nainen niin saisin bildee joka päivä.

Vierailija
7/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkaa loma huomenna.

Vierailija
8/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja olemalla kännissä jatkuvasti pidät huolen, ettei sitä seksiä tule jatkossakaan.

Jos ihan tarkkoja ollaan niin jotain seksin kaltaista on mutta ei jaksa aina sitä hitonmoista maanittelua. Vertailuna kännistä nauttii kauemmin. Pihdatkoon muija on mulla terveet kädet.

Vierailija
9/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on loma? Voiko sitä polttaa?

Vierailija
10/10 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan tarkkoja ollaan niin jotain seksin kaltaista on mutta ei jaksa aina sitä hitonmoista maanittelua. Vertailuna kännistä nauttii kauemmin. Pihdatkoon muija on mulla terveet kädet.

Känniläiset on etovia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme