Voiko naisen halukkuus ja kokeilunhalu tappaa miehen halut?
Juu tiedän kyllä, että ongelmat syvemmällä ja muulla tasolla mieheni päässä, mutta voiko kuitenkin oma seksuaalinen halukkuuteni ja eri asioiden kokeilu(nhalu) yms avoimuus, tietynlainen riettaus, aiheuttaa haluttomuutta miehessä?
Olen aivan rikki tämän asian vuoksi, kaipaan kosketusta niin että se tuntuu fyysisenä kipuna vaikka kroppa onkin enimmän osan ajasta vaipunut jonkinlaiseen kuolioon. Välillä vain herää fiiliksiä ja ajatuksia siitä millaista olisi jos kokisi taas olevansa haluttu ja saisi rakastella ja olla pantavana ja panna..
Kommentit (16)
En tuosta miehestä tiedä mutta minä ainakin tykkään paljon kokeilunhaluisesta naisesta.
Esim peppuseksi, peppureiän nuoleminen, suuhun laukeaminen, miehen sormetus jne
Samoin olen kokenut. Olin naimisissa tosi vähähaluisen miehen kanssa ja kyllä siinä tuli pysytellä hyvin haluttoman oloisena ja varsinkin kokeilunhaluttomana, koska muu sai miehen vetäytymään kuoreensa ja se vaniljaseksikin loppui hyvin pian. En keksinyt muuta kuin että säikähti/ahdistui haluistani ja otti ne jonain vaatimuksena.
Nyt suhteessa miehen kanssa, jonka kanssa onneksi paljon seksiä, mutta sekin hyvin tavanomaista. Olen sanonut mitä haluaisin kokeilla, mutta eipä ole toteutettu näitä. Totta kai olen myös itse kysellyt olisiko hänellä toiveita, mutta ei kuulemma ole, kunhan seksiä on paljon. No totta puhuen ei sitäkään niin paljon ole, mielestäni saisi olla enemmänkin.
En tiedä miten löytyisi kokeilunhaluinen mies, joka myös haluaisi paljon seksiä!?
N40
On tälläkin palstalla ällötelty miesten toiveita ja kokeilunhalua naisten toimesta vaikka kuinka. Halut menevät heti, jos mies haluaakin peppuseksiä tai poissa leikkejä. Uhkaillaan jopa välittömällä erolla, jos erehtyy suunsa avaamaan moisista asioista. Miksi sama ei voisi päteä myös sukupuoliroolit kääntäen?
Jos ei suju keskusteluista huolimatta, niin kärvistelet siinä suhteessa tai vaihdat. Kyllä halukkaita miehiä on maailma väärällään.
Musta tuntuu, että miehet haluavat ehkä kerran panna rietasta, halukasta naista, mutta oman vaimon tulisi olla hillitty ja vaatimaton. Alkavat heti kokemaan suorituspaineita, riittämättömyyden tunteita ja pelkoa, jos nainen haluaakin miestä enemmän joko määrällisesti tai laadullisesti.
Äkkiseltään sanoisin, että itseäni alkaisi kyllä häiritsemään riittämättömyyteni, jos naiseni haluaisi jatkuvasti enemmän kuin minä. Se, että haluaisi kokeilla kaikenlaista erikoisempaa, ei kyllä häiritsisi. No, eipä ole näitä ongelmia niin ei voi varmaksi sanoa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Äkkiseltään sanoisin, että itseäni alkaisi kyllä häiritsemään riittämättömyyteni, jos naiseni haluaisi jatkuvasti enemmän kuin minä. Se, että haluaisi kokeilla kaikenlaista erikoisempaa, ei kyllä häiritsisi. No, eipä ole näitä ongelmia niin ei voi varmaksi sanoa.
M40
Mutta miksi? Jos nainen haluaa nimenomaan sinua, seksiä sinun kanssasi? Eikö sen pitäisi vaan vakuuttaa kuinka upea mies hänen silmissään olet? En minä ainakaan halua muita kuin omaa miestäni, mutta paljon. On vaan niin seksikäs ja haluttava silmissäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40
Mutta miksi? Jos nainen haluaa nimenomaan sinua, seksiä sinun kanssasi? Eikö sen pitäisi vaan vakuuttaa kuinka upea mies hänen silmissään olet? En minä ainakaan halua muita kuin omaa miestäni, mutta paljon. On vaan niin seksikäs ja haluttava silmissäni.
Ihan samalla tavalla kun vähemmän haluavalle naiselle miehen kovemmat halut asettaa paineita ja voi tuntua ahdistavalta. Siis se, että pitäisi haluta , mutta ei pysty. Tuntee itsensä vialliseksi tai liian huonoksi kun ei itsellä ole halua tai pysty toisen haluja tyydyttämään.
Kai noinkin voi jollekin käydä. Ei miehetkin toistemme kopioita olla.
Itsellä passiivinen ja halujaan näyttämätön (ei siis tehnyt ikinä aloitteita tai kehdannut puhua toiveistaan) vaimo sai himot hiipumaan. Osasin kyllä nauttia siitä että sain hänet vieteltyä seksiin, mutta olisi viidentoista vuoden aikana ollut kiva joskus itsekin tuntea olevansa haluttu.
Kyllä se yleensä tekee pahaa hallaa suhteelle jos nainen paljastaa olevansa seksuaalisempi kuin mies. Jos niin sattuu olemaan, naisen kannattaa salata tämä fakta ja elää osittain omissa fantasioissaan.
Voi mutta toisenlaisiakin miehiä on.
Mieheni on kokenut seksuaalista väkivaltaa lapsena, ja hän ei pidä rajuista leikeistä. Sekin että koskettelen hänen miehuuttaan, on joskus hänelle hankalaa. Joskus antaa ottaa suihin mutta ei laukea.
Hän kuitenkin jumaloi kehoani ja hyväilee minua taivaallisesti. Yhdynnät ovat taivaallisia.
Miksei voisi tappaa halut, taitaa tosin olla enemmän persoona- kuin sukupuolikysymys. Tiedän naisia, joille miehen aktiivinen seksuaalisuus on ”ärsyttävää vonkaamista ja ällöttäviä toiveita” ja miehiä joille naisen aktiivisuus ja ehdotukset aiheuttavat paineita ja tunnetta että aina pitäs olla valmis ja ei vaan riitä se mitä on aiemmin tehty.
Toisilla sitten sujuu aina, seksi on kivaa ja sitä on sopiva määrä ja se on just semmoista mistä tykkää.
Helpommalla pääsee, kun ei yritä olla pidemmässä suhteessa ihmiseen jonka kanssa on seksissä eri aaltopituudella. Siinä kun kumpikaan ei voi olla seksuaalisesti oma itsensä ja eriävyys aiheuttaa molemmin puolin paljonkin negatiivista painolastia parisuhteeseen.
N47
Minä en alkaisi enää suhteeseen ”seksiongelmaisen” kanssa. Se on niin turhauttavaa ja uuvuttavaa. Aina oot miettimässä miten tässä nyt pitäis puhua ja olla ja mitä saa tehdä ja miten ei voi ettei toinen vaan säihkähdä, stressaannu, painostu, ärsyynny, vetäydy ja mitä milloinkin. Vähän väliä niillä on joku pielessä ettei haluta ja itse on ihan rikki asian kanssa tempomisesta. Ja seksi on parhaimmilaankin jotenkin ilotonta ja tylsää silloin harvoin kun sitä on.
Mulle seksi on ollut aina ihana ja mukava juttu, ja oon seksuaalisesti avoin vaikken mitään extremeä haluakaan. Pois tommosesta suhteesta ja uutta etsimään, sanon minä ap:lle. Tommosten ihmisten kanssa kannattaa olla vaan kaveritasolla, valitettavasti. Minä oon jo pian viiskymppinen nainen eli kokemusta on.
Ilmeisesti voi. Minulla sama. Olen kokeilunhaluinen seksissä, ja haluan seksiä ainakin kerran viikossa, mutta mies usein "pelästyy" kun ehdotan seksiä. Lisäksi olen ehdottanut mm. Että mies edistäisi minua ja muitakin epätavallisempia juttuja niin ei mies toteuta niitä:(