Löysin avaamani keskustelun vuodelta 2010
Löysin erään keskustelun, jonka olen aloittanut vuonna 2010.
Hämmennyin suuresti tavasta, jolla olen kirjoittanut. Teksti oli todella lapsellista ja poukkoilevaa, vaikka olen ollut kirjoitushetkellä 23-vuotias. Vaikutin yksinkertaiselta ja vähän höhlältä. :D
Joskus luin muutamia sivuja teinivuosieni päiväkirjaa. En halunnut lukea kaikkea, koska tunnistin kyllä ajatukset ja kirjoitustyylini, mutta jokin "outous" kaikessa oli. Lapsellisuus ja naiivi asenne elämään nyt ainakin.
Ajattelenko nelikymppisenä, että olen kolmekymppisenä kirjoittanut jotain näin lapsellista?
Koen tällä hetkellä olevani aikuinen, fiksu ja koulutettu ihminen. Elämänkokemusta on luonnollisesti tullut lisää sitten vuoden 2010.
Kirjoittaisiko kuitenkin järkevämmin vaikkapa 50-vuotiaana?
Nytkin tekstini hyppii ja poukkoilee. :)
Kommentit (7)
Säästää voisi käsikakkaaja -ketjun.
Miten tunnistatte omat ketjunne? Minä en tiedä aina viikonkaan vanhoista, ovatko omiani. Siitä huolimatta, että pidän itseäni outona.
Taas uusi näkökulma tähän ikärasismikirjoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten tunnistatte omat ketjunne? Minä en tiedä aina viikonkaan vanhoista, ovatko omiani. Siitä huolimatta, että pidän itseäni outona.
Löysin täysin vahingossa. Googlailin erästä aihetta ja otsikossa oli jotakin tuttua. Tajusin ensimmäisen lauseen jälkeen, että tämähän on minun kirjoittamani juttu. :)
Ap
Ihana vuosi oli 2010.. joskus katsoo haikeudella vanhoja ketjuja, mutta takaisin ei ole paluuta.
Nyt pohdin siis sitä, onko ihmisen älykkyydellä jokin huippukohta. Samalla tavalla kuin hedelmällisin aika tai paras fyysinen kunto jne.
Esim. koen olleeni aina typerämpi kuin vanhempani, mutta nyt kolmekymppisenä keskustelen heidän kanssaan "samalla tasolla", en jatkuvasti apua tai neuvoa pyydellen. Vaikka heillä toki onkin enemmän tietoa ja elämänkokemusta.
Mun mielestä vanhat ketjut on editoitu niin pahasti pilalle, että joutavat poistaa kokonaan.