Vähän alle viikon kuluttua pääsen Suomeen ensimmäistä kertaa kahdeksaan vuoteen!
En malta odottaa! Ikävöin eniten suomalaista luonnetta, hississä saa olla hiljaa eikä joka helvetin bussimatkaa tarvitse viettää tuntemattomalle jutellen.
Ja lapseni näkevät ensimmäistä kertaa Suomen, minun puheiden perusteella he varmaan pitävät paikkaa satumaana :D
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole tullut aiemmin?
Muuton jälkeen ei ollut kovin varaa ja sitten kun olisi ollut varaa, niin sain lapsen ja sitten toisenkin. Kumpikin raskaus on ollut todella vaikea ja myös vauva-ajoista ei ole päästy helpolla, niiden aikana ei olisi Suomeen asti lennetty. AP
Etkö ole nähnyt vanhempias tms ollenkaan?
On todettava, että Suomi on 8 vuoden aikana muuttunut paljon, eikä muutosten suunta todellakaan ole ollut hyvä.
No, yritä kuitenkin nauttia ajastasi Suomessa.
Mä käyn kerran vuodessa. Onhan se pieninä annoksina ok paikka.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole nähnyt vanhempias tms ollenkaan?
Veljen perhe on käynyt täällä kahdesti ja äitini on lentänyt kummankin synnytykseni jälkeen tänne avuksi vähän pidemmäksi aikaa. Vanhempani ovat lisäksi käyneet yhdessä täällä kahdesti. Eli olemme nähneet :) AP
Minä en ole käynyt kuuteen vuoteen. Heinäkuussa ajattelin pikakäyntiä siskon luona, joka muutti viime kesänä Suomeen 40 vuotta ulkomailla oleskelun jälkeen.
Itse en muuttaisi, en millään ehdolla!
Ja totta kai ymmärrän että Suomi on muuttunut, en minä missään uutispimennossa ole ollut. Varppina jotkut asiat voivat tulla järkytyksenä, mutta voi olla että ainakin aluksi katselen Suomea ruusulasien lävitse. AP
Ei kannata. Täällä on nyt todella huonovointisuutta kun hallitus ajaa suomea alas ja muutokset tulevat menemään vielä pahempaan suuntaan. Rikollisuus aivan taatusti kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä lento edessä?
En muista tarkkaan, mutta muistelisin että ensin Lontooseen noin 9h, siinä parin päivän pysähdys ja sitten Suomeen siitä noin 3h. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata. Täällä on nyt todella huonovointisuutta kun hallitus ajaa suomea alas ja muutokset tulevat menemään vielä pahempaan suuntaan. Rikollisuus aivan taatusti kasvaa.
Haloo! Miksi ihmiset valittaa ja vinkuu että EI KANNATA. Jos aloittaja on tulossa ihan vaan lomalle sukulaisia tapaamaan, ei hän täällä kysy että KANNATTAAKO minun muuttaa Suomeen.
Tervetuloa vaan! Suomessa menee paremmin kuin koskaan, rikollisuus vähenee ja eliniät pitenevät. Nuoriso siivompaa kuin aiemmin. Itsemurhaluvut laskeneet.
Kaikenlaisia mielensäpahoittajia ja marisijoita on toisaalta enemmän kuin koskaan.
Ihanaa ap, tervetuloa nauttimaan kesästä meidän kanssa. Nauti juhannuksesta ja syö salmiakkia :) tee lasten kanssa juhannusyön taikoja, katsokaa kokkoa ja käykää tanssilavalla. Soudelkaa ja saunokaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä lento edessä?
En muista tarkkaan, mutta muistelisin että ensin Lontooseen noin 9h, siinä parin päivän pysähdys ja sitten Suomeen siitä noin 3h. AP
Seattle - Lontoo - Helsinki ?
Ihanaa, tervetuloa! Nyt just ihanat ilmat ja kaunis vehreys. Ikinä en muuttaisi pois. Tänään just mietin. Olis täydellinen maa jos kesä ois vähän pidempi.😍
Wow! Ite en pystyisi olemaan noin kauan pois. Olen asunut ulkomailla pian 25 vuotta, mutta kayn Suomessa kolme kertaa vuodessa, tai ainakin kaksi.
Tervetuloa! Kesä on täällä nyt parhaimmillaan, taivas on kuulaan sininen ja säät mitä parhaimmat. Mukavaa lomaa!
Miksi et ole tullut aiemmin?