Yöpäivystys
Vatsatautipotiaan ketjun innoittamana. Kerro myös millä paikkakunnalla tällainen pieni yksikkö on, jossa on parkkipaikkoja valittavana ja sisään pääsee suoraan
Kommentit (10)
C) meillä on 4km päässä yliopistollinen sairaala, jossa päivystys ja ensiapu
Meillä on päivystys keskussairaalassa ja siellä saa välillä jonottaa tuntikausia ja välillä pääsee suoraan sisään. Etelä-Savossa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä TYKS palvelee koko seutukuntaa. Sinne en menisi kuin tajuttomana
Ai? Mulla vain hyviä kokemuksia, parkkipaikalla on aina tilaa, koskaan en ole jonottanut varttia kauemmin.
Eikö näiden lähellä ole aina hyvin parkkipaikkoja? MISSÄ ei saa autoa lähelle?
Missä niin huonoa kaupunkisuunnittelua on ettei edes yöaikaan saa parkkipaikkaa päivystyksen läheltä?
!Eikö näiden lähellä ole aina hyvin parkkipaikkoja? MISSÄ ei saa autoa lähelle?!
Tays/Acuta.
Minulla on kokemusta yöllä vain Jorvin lasten päivystyksestä. Siellä ei ikinä tarvinnut odottaa että pääsee hoitoon vaan samantien sängylle ilmoittautumisen jälkeen. Siitä sitten myöhemmin otetaan vasta osastolle sisään jos tarve. Ei kai ollut sitä mitä tässä haettiin.
Vierailija kirjoitti:
!Eikö näiden lähellä ole aina hyvin parkkipaikkoja? MISSÄ ei saa autoa lähelle?!
Tays/Acuta.
Siinä on oven edessä paikkoja. Toki nyt remontin vuoksi on tilapäisesti vähemmän paikkoja, mutta silti olen saanut auton aina oven eteen.
Täällä TYKS palvelee koko seutukuntaa. Sinne en menisi kuin tajuttomana