Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?

Vierailija
15.06.2018 |

Oon miettiny koko illan :(

Kommentit (298)

Vierailija
161/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään etsinyt elokuvaa joka tapahtui Casablancassa. Siinä oli Rickin baari ja pianisti soitti ihanaa sävelmää. Mikähän sen elokuvan nimi on?

Mä tiedän: siinä on Humprey Bogart. Elokuvan nimi on Syvä uni. Ihana elokuva!

Eikös Syvä uni ole se elokuva missä mies herää joka aamu samaan päivään , nukuttuaan kuin murmeli.

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Tuo syvä uni on se murmelijuttu ja Humprey Bogartin elokuva on nimeltään Maltan haukka. Se haukka pääsee karkuun ja saadaan vasta Casablancassa uudelleen kiinni.

Vierailija
162/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkään etsinyt elokuvaa joka tapahtui Casablancassa. Siinä oli Rickin baari ja pianisti soitti ihanaa sävelmää. Mikähän sen elokuvan nimi on?

Huono! Luuletko oikeesti, että jotain naurattaa tai edes pikkuisen hymyilyttää?

Tämä ankeuttajan kirjoittama kommentti selvästikin viittaa leffaan Harry Potter ja Azkabanin vanki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös Syvä uni ole se elokuva missä mies herää joka aamu samaan päivään , nukuttuaan kuin murmeli.

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Tuo syvä uni on se murmelijuttu ja Humprey Bogartin elokuva on nimeltään Maltan haukka. Se haukka pääsee karkuun ja saadaan vasta Casablancassa uudelleen kiinni.

Nyt taitaa sekoittua linnut ja elokuvat. Kyseessä on elokuva Kuin surmaisi satakielen. Siinähän on Gregory Peck (jolla oli suomalaissyntyinen vaimo) saattoi se tapahtua toki Casablancassa, en ole aivan varma.

Vierailija
164/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt taitaa sekoittua linnut ja elokuvat. Kyseessä on elokuva Kuin surmaisi satakielen. Siinähän on Gregory Peck (jolla oli suomalaissyntyinen vaimo) saattoi se tapahtua toki Casablancassa, en ole aivan varma.

Eikö se ollutkaan Hitchcockin leffa Linnut? Se missä Rick opetti linnut soittamaan pianoa?

Vierailija
165/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkkarista tulee taas uusia osia siihen sarjaan, joka kertoo Poldarkien suvusta. Se, jossa on kolmiodraama Ross, Demelza ja Elisabeth. Tapahtuu 1700-luvun Briteissä. Voisin ajastaa seuraavat jaksot, jos vaan muistaisin sarjan nimen, niin löytäisin lähetysajat.

Tämä on yksi mun lemppareista ja sen nimi on North and South. Se oli suomennettu kyllä tosi typerästi, etten nyt suomenkielistä nimeä muista.

Vierailija
166/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräässä elokuvassa vietetään halloweenia ja hullu murhaaja Michael Monroe vainoaa lastenvahtia. Hyytävä kauhukuva, muistaisko joku?

Käsi, joka kehtoa keinuttaa?

Vierailija
167/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollutkaan Hitchcockin leffa Linnut? Se missä Rick opetti linnut soittamaan pianoa?

Ehei , se missä Rick opettaa pianonsoittoa linnuille on Häkkilinnut. Rick löytää 14vuotiaan tytön joka on ollut teljettynä koko elämänsä. Rick opettaa linnuille pianonsoittoa, selvitäkseen järkytyksestään.

Vierailija
168/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräässä elokuvassa vietetään halloweenia ja hullu murhaaja Michael Monroe vainoaa lastenvahtia. Hyytävä kauhukuva, muistaisko joku?

Nyt tarkkuutta kiitos. Ei sotketa VOF:ää tähän syvälliseen ja tieteellisen tarkkaan elokuva keskusteluun.

Vierailija
169/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS  ootte niin mahtavia taas! Yöllä en saanut unta, luin tätä ja nauroin. Paljon parempi olo nyt.

Hihhih.

Mikäs olikaan muuten se yks leffa jossa käsiteltiin sitä että oli tapahtunut kauheuksia 28 viikkoa sitten? Mikähän mahtoi sen nimi olla? Taisi olla jatko-osakin jossa käsiteltiin tapahtumia 28 viikkoa myöhemmin, muistaako sen nimee kukaan?

Tämän elokuvan nimi on Virus. Alienit yrittävät muuttaa viiruksen avulla kaikki ihmiset kyborgeiksi. Osa kuitenkin pelastautuu Tähtiportin kautta Atlantikseen.

Vierailija
170/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitchcock on muuten ihan mestari! Sekin leffa missä on se psyko mies.. Olikos se Vertigo. Tosi hyvä!

Vierailija
171/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KIITOS  ootte niin mahtavia taas! Yöllä en saanut unta, luin tätä ja nauroin. Paljon parempi olo nyt.

Hihhih.

Mikäs olikaan muuten se yks leffa jossa käsiteltiin sitä että oli tapahtunut kauheuksia 28 viikkoa sitten? Mikähän mahtoi sen nimi olla? Taisi olla jatko-osakin jossa käsiteltiin tapahtumia 28 viikkoa myöhemmin, muistaako sen nimee kukaan?

Tämän elokuvan nimi on Virus. Alienit yrittävät muuttaa viiruksen avulla kaikki ihmiset kyborgeiksi. Osa kuitenkin pelastautuu Tähtiportin kautta Atlantikseen.

Mä luulin, että se oli 9 ja 1/2 viikkoa. Nainen tutustuu mieheen, joka katoaa, ja alkaa sitten saada puhelinsoittoja, joissa arvoituksellinen ääni sanoo "seven days".

Nainen lähtee etsimään miestä majakkasaarella, viettää siellä 28 päivää ja koko arvoituksen selvittely kestää 56 päivää.

Vierailija
172/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin kotona?

Vierailija
173/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitchcock on muuten ihan mestari! Sekin leffa missä on se psyko mies.. Olikos se Vertigo. Tosi hyvä!

Sekin oli hieno, se leffa jonka nimeä en nyt muista, se missä katsellaan paljon ikkunasta läpi. Siinä oli joku mies kipsi jalassa. Oliko sen leffan nimi Pyörätuolilla Lissaboniin?

Vierailija
174/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattupa sopivasti, että täällä on näin paljon elokuvaharrastajia. Mullakin on nimittäin leffa hukassa. Siinä oli päähenkilönä joku tarzan. Ja ehkä joku jane. Ne oli jossain metsässä, tai saattoi olla puutarhakin.

Muistaako joku mikä tää on?

Vierailija
175/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon miettiny jo pidempään, että mikä oli sellainen sarja joka tuli telkkarista joskus 2000-luvun alussa? Siinä muistaakseni neljä naista eli villiä sinkkuelämää nykissä tai jossain vastaavassa suurkaupungissa?

Vierailija
176/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattupa sopivasti, että täällä on näin paljon elokuvaharrastajia. Mullakin on nimittäin leffa hukassa. Siinä oli päähenkilönä joku tarzan. Ja ehkä joku jane. Ne oli jossain metsässä, tai saattoi olla puutarhakin.

Paistoiko ne vihreitä tomaatteja siinä? Saatan tietää...

Vierailija
177/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli Viidakkokirja. Tarzan on siinä leffassa tiedemies, tarkkailee viidakossa karhuja ja tekee muistiinpanoja, kunnes tiikeri syö sen. Siinä oli traaginen loppu.

Vierailija
178/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja Pätkä sellaisina joita ei täällä saa mainita.

Puistotäteinä?

Lumimiehen jäljillä. Lumimiehet saattaa pahoittaa mielensä.

Vierailija
179/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puutarhapa hyvinkin. Nimittäin hakemasi elokuva on Salainen puutarha!

Vierailija
180/298 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä oon miettiny jo pidempään, että mikä oli sellainen sarja joka tuli telkkarista joskus 2000-luvun alussa? Siinä muistaakseni neljä naista eli villiä sinkkuelämää nykissä tai jossain vastaavassa suurkaupungissa?

Tää on Frendit.