Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta missä elokuvassa oli tappajahai? Vois kattoo pitkästä aikaa.
Pieni talo preerialla! Siinä ainakin oli joku hirveän iso kala. En kyllä ole ihan satavarma, että oliko se hai. Saattoi olla turskakin, nyt kun tarkemmin muistelen. Ja en muista, että tappoiko se ketään. Paitsi sen syöttinä olleen silakan. Mutta jännittävä se oli, sen muistan!
Muuten oikein, mutta muistit leffan nimen väärin. Kyseessähän oli tietysti Indiana Jones ja viimeinen kalaretki.
Se oli kyllä hyytävän jännittävä leffa! Kun Jones vaan onkii...ja onkii...ja onkii... ja koho senkun kelluu vaan veden pinnalla, eikä voi yhtään tietää, että nappaako kala vai ei ja jos nappaa niin milloin.
Mitään niin piinaavaa en ole sen koommin nähnyt. En uskaltanut katsoa kuin vähän sormien välistä.
Eikös se "Indiana Jones ja viimeinen rastiretki" kuitenkin käsitellyt Jukolan Viestiä? Siitä on niin kauan kun katsoin tämän, etten kovin hyvin muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessäsi on vastaus, Pelastakaa sotamies Ryan. Tom Hanks pääosassa.
No shit, Sherlock.
Ei vaan , Poirot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessäsi on vastaus, Pelastakaa sotamies Ryan. Tom Hanks pääosassa.
No shit, Sherlock.
Ei vaan , Poirot!
"Poirot in shit" ilmestyy vasta ensi vuonna.
Mikä oli se elokuva, jossa Schindler kirjoitti sitä listaa ja saiko se sitä koskaan valmiiksi? Miksi se muuten kirjoitti sitä listaa?
Vierailija kirjoitti:
Oon miettiny koko illan :(
Lol, 0/5.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se elokuva, jossa Schindler kirjoitti sitä listaa ja saiko se sitä koskaan valmiiksi? Miksi se muuten kirjoitti sitä listaa?
Jollen aivan väärin muista niin kyseessä oli Sophien valinta. Kauppalistaa Schindler kirjoitteli. Vaan keskenhän se lista taisi jäädä, puolet ostoksista ainakin unohtui.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, tää liittyi natseihin! Sen Schindlerin perhe meni vuorille laulamaan natseille, ja se kirjoitti listan niistä lauluista joita aikoivat laulaa. On tosi koskettava!
Vierailija kirjoitti:
Mikäs oli se Disney-leffa, missä seikkaili Pocahontas? En tarkkaan muista tapahtuiko Meksikossa vai Yhdysvalloissa, mutta jotain länkkäreihin liittyvää siinä oli. Olikohan mukana cowboyt vai kullanetsintää?
Se on Lumikki. Kultaa etsivät ne seitsemän pientä miestä kaivoksestaan. Pocahontas puraisee palan myrkytetystä omenasta ja länkkäri tulee pelastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän, tää liittyi natseihin! Sen Schindlerin perhe meni vuorille laulamaan natseille, ja se kirjoitti listan niistä lauluista joita aikoivat laulaa. On tosi koskettava!
En kestä x'D
Oikeastaan se on tanssii Susien kanssa. Elokuvahan kertoo lännenmiehestä joka ei saa kyllikseen tanssimisesta Susie nimisen saluunatytön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natseihin liittyi kyllä. Elokuvan nimi on Kaunis mieli tai Tahraton mieli. Siinä Schindler kirjoitti listaa purkaakseen natsien Enigma- koodin. Kyllä surettaa päähenkilön kohtalo, ratkaisi sodan, mutta joutui kärsimään seksuaalisen suuntatutuneisuutensa vuoksi. Hieno elokuva kyllä!
Olen pitkään etsinyt elokuvaa joka tapahtui Casablancassa. Siinä oli Rickin baari ja pianisti soitti ihanaa sävelmää. Mikähän sen elokuvan nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkään etsinyt elokuvaa joka tapahtui Casablancassa. Siinä oli Rickin baari ja pianisti soitti ihanaa sävelmää. Mikähän sen elokuvan nimi on?
Mä tiedän: siinä on Humprey Bogart. Elokuvan nimi on Syvä uni. Ihana elokuva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän: siinä on Humprey Bogart. Elokuvan nimi on Syvä uni. Ihana elokuva!
Eikös Syvä uni ole se elokuva missä mies herää joka aamu samaan päivään , nukuttuaan kuin murmeli.
Vittu mitä paskaa taas, tästä näkee av:n tason. Tästäkö mammat hupinsa saa? Ostakaa mielummin fleshlightit.
Vierailija kirjoitti:
Huono! Luuletko oikeesti, että jotain naurattaa tai edes pikkuisen hymyilyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa taas, tästä näkee av:n tason. Tästäkö mammat hupinsa saa? Ostakaa mielummin fleshlightit.
Ei kun me katsotaan mieluummin Emmanuellea. Siinä vasta laaturaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huono! Luuletko oikeesti, että jotain naurattaa tai edes pikkuisen hymyilyttää?
Suosittelen kyllä sinulle Monty Pythonin lentävää sirkusta. Löytyy muuten Netflixistä.
KIITOS ootte niin mahtavia taas! Yöllä en saanut unta, luin tätä ja nauroin. Paljon parempi olo nyt.
Hihhih.
Mikäs olikaan muuten se yks leffa jossa käsiteltiin sitä että oli tapahtunut kauheuksia 28 viikkoa sitten? Mikähän mahtoi sen nimi olla? Taisi olla jatko-osakin jossa käsiteltiin tapahtumia 28 viikkoa myöhemmin, muistaako sen nimee kukaan?