Mikä se leffa oli, missä piti pelastaa sotamies ryan?
Kommentit (298)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku auttaa. Mikä se oli se joku elokuva, jossa paljon ihmisiä lähti laivalle (ei Ruotsin-laiva, vaikka joku puhui ruotsia). Siinä seurattiin kahden ihmisen rakkaustarinaa. En muista enää kunnolla, mutta se laiva taisi ajaa karille tms. Auttakaa.
Tämä on varmaan se Prometheus, mutta ei siinä ollut laivaa vaan avaruusalus ja alieneja. Kamalasti kumminkin loppujen lopuksi kävi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli Kätilö-leffan päähenkilön ammatti? Mielestäni sitä ei koskaan mainittu elokuvassa, olisiko sitten kirjassa selitetty tarkemmin...
Päähenkilön ammatti oli kansakoulunopettaja. Annettiin ymmärtää rivien välistä.
Mikä oli se leffa, jossa Brando mumisi mafiosona, tai jonkinlaisena kummisetänä? Oliko se "Amerikan setä", vai "Hassu setä Buck"?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se leffa, jossa Brando mumisi mafiosona, tai jonkinlaisena kummisetänä? Oliko se "Amerikan setä", vai "Hassu setä Buck"?
Oliko tää se Leijonakuningas? Muistelisin niin.
No niin, nyt sattuu vatsaan. Toivottavasti olette tyytyväisiä itseenne X)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku auttaa. Mikä se oli se joku elokuva, jossa paljon ihmisiä lähti laivalle (ei Ruotsin-laiva, vaikka joku puhui ruotsia). Siinä seurattiin kahden ihmisen rakkaustarinaa. En muista enää kunnolla, mutta se laiva taisi ajaa karille tms. Auttakaa.
Tämä on varmaan se Prometheus, mutta ei siinä ollut laivaa vaan avaruusalus ja alieneja. Kamalasti kumminkin loppujen lopuksi kävi.
Kiitos! Sehän se oli. On niin paljon elokuvia, että menee kulkuneuvot sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko sittenkin Cyrano, jossa Brandon mutinaa tulkkasi nuori Al Pacino.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksessäsi on vastaus, Pelastakaa sotamies Ryan. Tom Hanks pääosassa.
No shit, Sherlock.
Vierailija kirjoitti:
Se oli se odysseus, se.
Olette kaikki väärässä! Vastaus otsikon kysymykseen on selvästikin Justice League.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää se Leijonakuningas? Muistelisin niin.
No sehän se oli, kyllä nämä Disneyn klassikot kuuluvat yleissivistykseen.
Missä elokuvissa Tom on Finland on näytellyt? Oliko se Tuntemattomassa sotamies Ryanissa?
Kyseessä on elokuva joka kannattaa katsoa. Jos vaan uskaltaa.
Mikä se saippuasarja olikaan, jossa oli kauniita ja rohkeita ihmisiä? Brooke ja leveäleukainen Ridge. Muistaako kukaan sarjan nimeä?
Mä oon miettinyt tv-sarjaa jossa jollain oli asiaa. Kellä?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt tv-sarjaa jossa jollain oli asiaa. Kellä?
Asiankannattajalla.
Vierailija kirjoitti:
Missä elokuvissa Tom on Finland on näytellyt? Oliko se Tuntemattomassa sotamies Ryanissa?
Ei, vaan pääosaa Tom Sawyerissä.
Esitti samassa leffassa myöskin Huckleberry Finniä.
Minä en kyllä tykännyt olenkaan tästä sarjasta. Sen miehen nimi oli Jamie Oliver ja se roilasi joka paikassa ruokaan parmesaania ja oliiviöljyä.