Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies treenannut joulusta 2016 saakka painoilla ja nyt se rupeaa näkymään vaatteidenkin läpi :0. Alan tuntea itseni huonoksi

Vierailija
15.06.2018 |

Siis treenaa 4 kertaa viikossa salilla.
Aluksi esitteli lihaksiaan aina saunassa ja kyseli, että onko tapahtunut edistystä. No mä vähän sivusilmällä katselin ja vastailin joo joo..
Siinä kohtaa lihakset toki näkyivät, mutta t paita päällä mies näytti ihan samanlaiselta ruipelolta kuin ennenkin.

Nyt t paita kelien tultua olen huomannut mieheni on ihan oikeasti alkanut saamaan lihaksia ja se näkyy jo paidasta huolimatta.
Huomasin tänää keskustassa kävellessä, että nuoret 20v naiset ovat ruvenneet vilkuilemaan miestäni :0.

Minä olen olen 33v 161cm/80kg.
Alan tuntemaan itseni huonoksi :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua harrastamasta liikuntaa?

Vierailija
2/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Se on aina väärin, jos mies huolehtii tai ei huolehdi kunnostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet salaa ylpeä miehestäsi. Miksi et suoraan sano olevasi ylpeä kun saat kulkea hänen kanssaan?

Vierailija
4/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen miehen treeniohjelma on? Kuulostaa tosi hyvältä ja sain tästä motivaatiota

Vierailija
5/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todistanut tämän muutaman kerran. Toinen pariskunnasta innostuu treenaamaan toinen ei vaan pikemminkin lösähtää vielä enemmän. Sitten joku päivä treenaaja lähtee lätkimään, kun ei saa huomiota eikä ymmärrä toisen lusmuilua.

Tämä ilmiö ihan sama onko mies vai nainen

Vierailija
6/6 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todistanut tämän muutaman kerran. Toinen pariskunnasta innostuu treenaamaan toinen ei vaan pikemminkin lösähtää vielä enemmän. Sitten joku päivä treenaaja lähtee lätkimään, kun ei saa huomiota eikä ymmärrä toisen lusmuilua.

Tämä ilmiö ihan sama onko mies vai nainen

Minulla se meni niin, että lopulta toinen kyllästyi minun salilla käymiseen ja alkoi suhtautua siihen todella negatiivisesti ja monesti saattoi jopa suuttua jos lähdin salille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän