Uuden mieheni poika kähmii ja mies ei usko
Ottaa rinnoista tai takamuksesta kiinni, kun olemme kahdestaan ja ehdottelee. Ei käyttäydy ollenkaan näin miehen paikalla ollessa ja mies ei usko.
Kommentit (52)
Jos ei poika usko sinun eitä ja isä ei usko sinua, niin silloin se on moi!
Mitäpä tuollaisilla ulkoilla tekee.
Kyllähän tässä pojan pitäisi uskoa sinun kieltoa. Jos ei usko, niin poliisi juttu. Mitäpä isä on vastuussa pojasta jos on täysi-ikäinen.
Sano jätkälle että jos ei lopeta saa lähteä myös uusi äijä jos ei usko sun sanaa.
Läimi naamaan. Tee lastensuojeluilmoitus. Laita ukko lapsineen kävelemään, eihän tuota viitsi katsella.
Oi mami anna mulle sitä hyvää juttuu.. :p
Onkos tämä nyt sitä isältä pojalle -meininkiä? :)
Jos tää tapahtuu aina tietyissä tilanteissa, olisko sulla mahdollisuutta kuvata se piilotetulla kameralla?
Vierailija kirjoitti:
Et siis osaa itse tehdä selväksi että käytös ei ole soveliasta? Annat vain kähmiä.
Yritän tehdä selväksi, mutta vastaukseksi tulee jotain:"Mitäs sitten heruttelet" joten ei oikein johda mihinkään.
-ap
Ja tämänkin av-mammat uskoo? Voi luoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja ikä on?
Poika on 14
-ap
Vierailija kirjoitti:
Läimi naamaan. Tee lastensuojeluilmoitus. Laita ukko lapsineen kävelemään, eihän tuota viitsi katsella.
En kyllä uskalla lyödä, kun poika on sen verran isompi.
-ap
Kun 15 tulee täyteen on rikosoikeudellisessa vastuussa. Voit vaikka salakuvata todisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää tapahtuu aina tietyissä tilanteissa, olisko sulla mahdollisuutta kuvata se piilotetulla kameralla?
Ehkä voisi
-ap
Et jää kaksin pojan kanssa.Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämänkin av-mammat uskoo? Voi luoja.
Totta. En ole koskaan kuullut tai lukenut, että miehet esimerkiksi raiskaisivat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisi
-ap
Itse voisin tuollaisessa tilanteessa ajatella, että mies tai suhteemme on sellainen, jossa en tahdo olla hetkeäkään.. edes videotodisteita en tarvitsisi.
Vierailija kirjoitti:
Kun 15 tulee täyteen on rikosoikeudellisessa vastuussa. Voit vaikka salakuvata todisteeksi.
Sitten saa itsekin tuomion salakuvaamaisesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä voisi
-ap
Pelkkä äänityskin auttaa jos on hankalaa kuvata.
Et siis osaa itse tehdä selväksi että käytös ei ole soveliasta? Annat vain kähmiä.