Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia päivässä vietät AVlla? Muista kommentoida niin ketju pysyy ylhäällä

Vierailija
15.06.2018 |

Voit halutessasi analysoida viettämäsi ajan ja elämään tyytyväisyytesi tason mahdollista korrelaatiota.

Montako tuntia päivässä vietät AVlla? Muista kommentoida niin ketju pysyy ylhäällä

Vaihtoehdot

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinköhän oli 'in full honest'   tuo 'not daily'?

Vierailija
2/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivinä en ollenkaan, toisina voin sitten roikkua täällä tuntikausia, kuten tänään. 

Olen juonut samalla 2 olutta, tiskannut, pessyt pyykkiä ja pitäisi vielä kokata ja ehkä pestä lattiat. 

Ehkä pesen ensi viikolla ;)

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"In full honest"? Siis MITÄ kieltä tää on?

Vierailija
4/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luajan kiitos tää sulkeutuu 23-07. Sais olla kyllä mun puolesta vaikka 18-15. :D 

ap

Vierailija
5/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko 1-2 tuntia. Näin lomalla tulee oltua varmaan enemmänkin.

Vierailija
6/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin hatusta 1-2h. Joskus käyn vain lukemassa etusivun otsikot ja poistun jos ei oo mitään mielenkiintoista ja toisinaan jumitan sen pari tuntia.

Kai mä oon vähän koukussa tähän. Oon monesti ärsyyntynyt  koko palstaan ja päätän lopettaa palstailun kokonaan, mutta silti tuun seuraavana päivänä takaisin.

Oikeastaan taidan tehdä taas palstalakon. Puheenaiheet toistuu liikaa eikä itseäni oikeasti kiinnostavat aiheet saa koskaan oikein tuulta allensa. Joten, kiitos ap, että taas tajusin kuinka yhdentekevää ja aikaa haaskaavaa koko palstailu on.

Vierailija
7/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin hatusta 1-2h. Joskus käyn vain lukemassa etusivun otsikot ja poistun jos ei oo mitään mielenkiintoista ja toisinaan jumitan sen pari tuntia.

Kai mä oon vähän koukussa tähän. Oon monesti ärsyyntynyt  koko palstaan ja päätän lopettaa palstailun kokonaan, mutta silti tuun seuraavana päivänä takaisin.

Oikeastaan taidan tehdä taas palstalakon. Puheenaiheet toistuu liikaa eikä itseäni oikeasti kiinnostavat aiheet saa koskaan oikein tuulta allensa. Joten, kiitos ap, että taas tajusin kuinka yhdentekevää ja aikaa haaskaavaa koko palstailu on.

Olen yrittämässä samaa! Tää auttaa, että muutkin. :D 

Vierailija
8/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'In all honesty', siis noin  virallisemmin ja koita nyt ihmeessä edes arvata mistä kielestä olisi kysymys ...

(...saatathan vaikka osua siiheen oikeaankin vaihtoehtoon ja päätyä pohdinnassasi siihen.)

Vierailija
9/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin käyn, menee muutamasta minuutista puoleen päivään aikaa. Huippuja ketjuja lukee ihan koukussa. Synnärillä luin sen kummitusketjun, helpotti oloa 😆

Vierailija
10/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Rehellisen kunniallisesti' kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'In all honesty', siis noin  virallisemmin ja koita nyt ihmeessä edes arvata mistä kielestä olisi kysymys ...

(...saatathan vaikka osua siiheen oikeaankin vaihtoehtoon ja päätyä pohdinnassasi siihen.)

"In full honest "on "In all honesty":n epävirallinen muoto? No, enpä ole koskaan kuullut tätä kenenkään käyttävän. Onko sinun vaikea myöntää, ettet yksinkertaisesti osaa kieltä millä yrität kirjoittaa? Anywho, this is not a hill to die on, so...as you were.

Vierailija
11/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
12/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pari kolme kertaa viikossa. Tämä saisi olla auki 8.00-00.00 koska klo. 22 maissa alkaa vasta ne mielenkiintoisimmat jutut, päivisin tulee vain jotain surkeita, alkeellisia provoja.

Vierailija
13/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin pari parhaimmillaan, huonoimmillaan enemmän. :(

Vierailija
14/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen ollut täällä ehkä alkaen joskus ennen klo 10. Elikäs apua, sehän tekee jo reilu 7,5 tuntia. Miinus vessakäynnit ja syömiset.

Tämä ei ole mitenkään poikkeuksellista.

Voin sanoa, etten ole elämääni todellakaan tyytyväinen. Nytkin pitäisi mennä ulos kävelylle, mutta en uskalla, vaan mieluummin kyhjötän sisällä turvallisesti täällä AV:llä.

Vierailija
15/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän jo alkaa kyllästyttää, yritän päästä nyt pois täältä ja ruveta katsomaan vaikka jotain ohjelmaa. - 14

Vierailija
16/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan ensimmäiseen vastaajaan, jotkut ovat ilmeisesti todella koukussa kun eivät edes saata uskoa, etteivät kaikki käy täällä todellakaan päivittäin. Itselläni menee useita kuukausia välissä käymättä lainkaan - nyt viimeksi meni jo lähes vuosikin, ennen kuin taas avasin vauvapalstan. Nyt olen käynyt kahtena päivänä peräkkäin, yhteensä semmoiset kolmisen tuntia. Ja tämä alkaa jo riittääkin, tähän kyselyyn onkin hyvä päättää tämä tältä erää :)

Ai niin, ja se korrelointi, jota kysellään - olen oikein tyytyväinen elämääni, kiitos kysymästä!

Vierailija
17/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 2-5 tuntia. Olen ollut kiltti kaikille, paitsi sille natsille.

Vierailija
18/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta tulin!

Vierailija
19/25 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjaahh.. liian paljon... :D

Vierailija
20/25 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä nyt ylpeillään itselleenkin valehdellen ettei muka käy täällä useinkin ja seuraa palstaa jopa kiinteästikin eli päivittäin ?

Näinhän sen monen kohdalla yksinkertaisesti täytyy olla (mistäpä esim. ne jotkut jatkuvasti samantyyppiset jostain aina samasta aiheesta täällä jatkuvalla syötöllä tarjotut aloitukset muuten ilmestyisivät ?

Ainako muka joku 'eri' henkilö ?)

terv. Palstan rohkea ja rehellinen seuraaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän