Shampoo kiharille.
Mitä shampoota kannattaisi käyttää. Hiukseni ovat hyvin kiharat, ja muuttuvat pesun ja kuivauksen jälkeen "kiharapalloksi".
Kommentit (10)
Oletko kokeillut sulfaatintonta shampoota? Omat hiukset eivät ole superkiharat, mutta vaihto sulfaatittomaan teki hiuksista huomattavasti pehmeämmät ja sileämmät.
Joku täällä joskus suositteli Gliss Liquid Silk -shampoota (vaaleanlila pullo) ja ainakin minulla se loivensi korkkiruuvikiharoitani jonkin verran. Lisäksi harjaus sellaisella "takkuharjalla" (Tangle Teezer tai vastaava) auttoi paljon ja sain hiuksiini kauniit aaltoilevat kiharat.
Mahdollisimman kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Plus lisäksi hiuksiin jätettävä hoitoaine tai kiharavirkiste.
Kaikista halvin vaihtoehto löytyy eläintetuotehyllystä marketista. Kotimainen hajustamaton, rypsiöljypohjainen eläinshampoo sopii ainakin minun hiuksilleni täydellisesti.
Silikoonittomat ja sulfaatittomat tuotteet kiharille hiuksille. Itse juuri vaihtamassa hiusrutiineja sillä nuo tavalliset kaupan shampoot ja hoitoaineet eivät sovi omalle hiuslaadulle ja näyttävät "hamppuiselta". Tilasin juuri Devacurl:in tuotteita josta monilla paljon hyviä kokemuksia. Toivotaan että toimii myös itsellä.
Minulla ei ilmeisesti ole ihan niin kihara kuin tukka kuin sinulla mutta oma tukkani kesyyntyy, kun hiuksiin laittaa pesun jälkeen Sebastianin Potion no 9:ää. Itse en kuivaa hiuksia vaan annan pesun jälkeen kuivua luonnollisesti. Näin asettuvat mielestäni kauniimmin, eivätkä kuivu liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Silikoonittomat ja sulfaatittomat tuotteet kiharille hiuksille. Itse juuri vaihtamassa hiusrutiineja sillä nuo tavalliset kaupan shampoot ja hoitoaineet eivät sovi omalle hiuslaadulle ja näyttävät "hamppuiselta". Tilasin juuri Devacurl:in tuotteita josta monilla paljon hyviä kokemuksia. Toivotaan että toimii myös itsellä.
Mistä tilasit ja miten paljon maksoi? Tuliko tullimaksut päälle? Itse olen harkinnut ostamista.
Kokeile jotain afrotukille suunnattuja shampootuotteita.