Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Shampoo kiharille.

Vierailija
14.06.2018 |

Mitä shampoota kannattaisi käyttää. Hiukseni ovat hyvin kiharat, ja muuttuvat pesun ja kuivauksen jälkeen "kiharapalloksi".

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile jotain afrotukille suunnattuja shampootuotteita.

Vierailija
2/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kokeillut sulfaatintonta shampoota? Omat hiukset eivät ole superkiharat, mutta vaihto sulfaatittomaan teki hiuksista huomattavasti pehmeämmät ja sileämmät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KMS Tame Frizz.

Vierailija
4/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä joskus suositteli Gliss Liquid Silk -shampoota (vaaleanlila pullo) ja ainakin minulla se loivensi korkkiruuvikiharoitani jonkin verran. Lisäksi harjaus sellaisella "takkuharjalla" (Tangle Teezer tai vastaava) auttoi paljon ja sain hiuksiini kauniit aaltoilevat kiharat.

Vierailija
5/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman kosteuttava shampoo ja hoitoaine. Plus lisäksi hiuksiin jätettävä hoitoaine tai kiharavirkiste.

Vierailija
6/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista halvin vaihtoehto löytyy eläintetuotehyllystä marketista. Kotimainen hajustamaton, rypsiöljypohjainen eläinshampoo sopii ainakin minun hiuksilleni täydellisesti.

Vierailija
7/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silikoonittomat ja sulfaatittomat tuotteet kiharille hiuksille. Itse juuri vaihtamassa hiusrutiineja sillä nuo tavalliset kaupan shampoot ja hoitoaineet eivät sovi omalle hiuslaadulle ja näyttävät "hamppuiselta". Tilasin juuri Devacurl:in tuotteita josta monilla paljon hyviä kokemuksia. Toivotaan että toimii myös itsellä. 

Vierailija
8/10 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ilmeisesti ole ihan niin kihara kuin tukka kuin sinulla mutta oma tukkani kesyyntyy, kun hiuksiin laittaa pesun jälkeen Sebastianin Potion no 9:ää. Itse en kuivaa hiuksia vaan annan pesun jälkeen kuivua luonnollisesti. Näin asettuvat mielestäni kauniimmin, eivätkä kuivu liikaa.

Vierailija
9/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tilasit ja paljon maksoi?

Vierailija
10/10 |
19.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silikoonittomat ja sulfaatittomat tuotteet kiharille hiuksille. Itse juuri vaihtamassa hiusrutiineja sillä nuo tavalliset kaupan shampoot ja hoitoaineet eivät sovi omalle hiuslaadulle ja näyttävät "hamppuiselta". Tilasin juuri Devacurl:in tuotteita josta monilla paljon hyviä kokemuksia. Toivotaan että toimii myös itsellä. 

Mistä tilasit ja miten paljon maksoi? Tuliko tullimaksut päälle? Itse olen harkinnut ostamista.