Pitääkö lapsen takia asua entisen miehen kanssa samalla paikkakunnalla?
Kommentit (15)
Muuta vaan, mutta jätä lapsi isälle
Vierailija kirjoitti:
Muuta vain, mutta jätä sitten lapsi isänsä luokse asumaan.
Isä ei oikein suostu tähän vaan haluaisi esim viikko-viikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän tuossa kuviossa meinaa esim. Kouluhommat järjestää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitenhän tuossa kuviossa meinaa esim. Kouluhommat järjestää?
Meinaa että asuttaisiin samalla paikkakunnalla.
Pitäisi. On väärin erottaa lapsi toisesta vanhemmastaan mikä tuossa väistämättä tapahtuisi.
Lapsen etu edelle ennen omaa. On hyvä, että lapsen suhde isään pysyy ja sitä edistää kun asuu lähellä isää.
En muuttaisi tuossa tapauksessa ja hyvä olis jos voi alkaa elämään vuoroviikkosysteemiä.
Jos olet lähivanhempi, saat muuttaa Suomen rajojen sisällä mihin vain.
Ei tarvi asua samalla paikkakunnalla, mutta mieti lapsen kannalta, että onko kiva että on kaksi vanhempaa kiinteästi läsnä elämässä vai että toinen vanhempi sit etääntyy ja etääntyy välimatkan takia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi asua samalla paikkakunnalla, mutta mieti lapsen kannalta, että onko kiva että on kaksi vanhempaa kiinteästi läsnä elämässä vai että toinen vanhempi sit etääntyy ja etääntyy välimatkan takia.
Niin, no isä voisi minusta olla lähivanhempi mutta saa nyt nähdä alkaako hän siihen.
Jaahas, ammattivalittaja asialla.
En haluaisi jäädä tälle paikkakunnalle mutta ehkä se sitten on pakko.
Ei ole pakko kuin saada lupa muuttaa toiseen maahan. Onko teillä jo sovittu viikko-viikko? En suostuisi.
Noin kaukaa ei onnistu kuin joka toinen viikonloppu. Exäni teki näin lasten kanssa. Vähän yli kymmenen vanhana hänen lapset alkoi kulkea tuon välin yksin bussilla.
Minä asun samalla paikkakunnalla exän kanssa. En joudu näkemään häntä lainkaan, koska lapsi menee itse pyörällä suoraan koulusta. Minusta on kätevää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko kuin saada lupa muuttaa toiseen maahan. Onko teillä jo sovittu viikko-viikko? En suostuisi.
Noin kaukaa ei onnistu kuin joka toinen viikonloppu. Exäni teki näin lasten kanssa. Vähän yli kymmenen vanhana hänen lapset alkoi kulkea tuon välin yksin bussilla.
Minä asun samalla paikkakunnalla exän kanssa. En joudu näkemään häntä lainkaan, koska lapsi menee itse pyörällä suoraan koulusta. Minusta on kätevää.
Ei ole vielä mitään tarkkaan sovittu. Täällä varmaan jatkuvasti törmäisin mieheen enkä halua häneen törmätä. Minulle sopisi että mies olisi lähivanhempi ja voisinhan minä tohon naapurikaupunkiin muuttaa.
vittu että ihmiset on nykyään itsekkäitä...kyllähän tossa tilanteessa mietitään ensisijaisesti lapsen etua...ei aikuisen