Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt joku! Mikä mun alapäässä liikku??! En ole raskaana

Vierailija
14.06.2018 |

Nyt jo siis pidemmän aikaa alapäässä on liikkunut jokin mikä tuntuu siltä kuin voisin työntää sen ulos sekä emättimestä että peräsuolesta. Ikäänkuin itse pystyisin sitä myös liikuttamaan. Ei ole kipuja eikä satu. Tavallaan tuntuu ennemmin hyvältä. Yhdynnässä en ole ollut vuosiin joten raskaana en ole. Mikä tämä voi olla?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alien tai lapamato. Mee lääkäriin.

Vierailija
2/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukama tai joku kasvain 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeuma

Vierailija
4/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alien tai lapamato. Mee lääkäriin.

Kyllä, ja otat ensimmäisenä esiin nämä nimenomaiset vaihtoehdot! Mene äkkiä, ennen kuin synnytät kotiin jommankumman näistä, usko pois, et halua olla silloin yksin.

Vierailija
5/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdettu shampanjapullo viime vapulta.

Vierailija
6/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko pippeli?

Vierailija
7/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukama, kohdun/emättimen laskeuma, ummetus (siis kuivunut ulostemassa esim venyttyneessä peräsuolessa, jonka ohi tulee pehmeempi uloste kuitenkin)

Vierailija
8/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku loinen.

Vierailija
9/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laskeuma itsellekin tuli ensimmäisenä mieleen mutta miten ihmeessä sitä nyt itse liikutella voisi? Tai pukamaa/kasvaintakaan?

ap

Vierailija
10/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ummetusta ei ole ollut eikä mitään muutakaan oirehdintaa. Alamaha on hieman turvoksissa,  muuten ei mitää.

ap

Vierailija
11/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No laskeuma itsellekin tuli ensimmäisenä mieleen mutta miten ihmeessä sitä nyt itse liikutella voisi? Tai pukamaa/kasvaintakaan?

ap

No niillä lantionpohjanlihaksilla. Ihan vaikka niillä samoilla, joilla liikuttelet sitä ulostemassaa, jos se on vähänkin kiinteämpää. Tai joilla jotkut naiset työntävät sen vauvan ulos sieltä kohdusta emänttimensä kautta?

Vierailija
12/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole laittanut sormea emättimeen ja tunnustellut, onko siellä jotain irtonaista, minkä voisit työntää ulos?

Seuraava osoite lääkärin vastaanotto.

Vierailija
13/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät paikat eli laskeumavaivaa.

Vierailija
14/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te ette osaa mennä itse lääkäriin, kun pitää täällä ihmetellä? Soita nyt vaan sinne lekurille ja menet selvittämään.

Vierailija
15/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Se paljastui sitten geishakuulaksi, joka jäi sinne toissa vuonna.

ap

Vierailija
16/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 en ollut minä, eli ap, että  heko heko.

Lääkäriin en ole mennyt koska mihinkään ei satu ja aika muissa asioissa vastaanotolle on parin viikon päästä. Ajattelin jos ei olisi mitään kovin vakavaa kun kipuja/verenvuotoa ei ole.

Olen katsonut peilillä  mutta asento jossa tuo "klöntti" ikäänkuin tulee ulos on sellainen etten peilillä sinne itse näe. Lisäksi se että pystyn jotenkin kovettamaan tuon ulostulevan klöntin, vähän niinkuin se olisi penis :D Hyvin outoa siis mutta mikä ihme tuo voisi olla?

ap

Vierailija
17/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko joku ylikasvanut hässäkkä, solumuutos.... Kyll mä menisin pika pikaa lääkäriin jos alapäässä olisi joku epämääränen ylimääränen klöntti. Ties mikä tauti sulla siellä jyllää.

Vierailija
18/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin en ole mennyt koska mihinkään ei satu ja aika muissa asioissa vastaanotolle on parin viikon päästä. Ajattelin jos ei olisi mitään kovin vakavaa kun kipuja/verenvuotoa ei ole.

Olen katsonut peilillä  mutta asento jossa tuo "klöntti" ikäänkuin tulee ulos on sellainen etten peilillä sinne itse näe. Lisäksi se että pystyn jotenkin kovettamaan tuon ulostulevan klöntin, vähän niinkuin se olisi penis :D Hyvin outoa siis mutta mikä ihme tuo voisi olla?

ap

No hyi hel_vetti.

Vierailija
19/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt taas :_D

Vierailija
20/24 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap, nyt menet sinne lääkäriin. Jos et ole provo, niin oikeasti, toi ei ole normaalia ja toivon että mene ajoissa jotta nähdään ettei ole mitään vakavaa. Tiedän että jotkut eivät mene herkästi lääkäriin ja se voi sitten kostautua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi