Rysän päältä kiinni
Olettekos jääneet rysän päältä kiinni. Joko niin että kumppanisi on yllättänyt, tai toisen puoliskon puoliso on yllättänyt rysän päältä. Minä panin työkaverin uutta tyttöystävää nautinnolla varmana siitä että työkaveri oli sadan kilometrin päässä työreissulla. Itse kun tuon työkeikan olin hänelle järjestänyt. Hän palasikin yllättäen toimistolle hakemaan kuormauskirjaa.Siinä sitä sitten väisteltiin tämän tyttöystävän kanssa jotta pääsi nappaamaan tarvitsemansa kansion työpöytänsä laatikosta. Hiljaista oli, ja homma jäi panemisen osalta siihen.
Kommentit (36)
Olin reissuhommissa 200 km:n päässä ja siellä pikkuinen sivusuhde. Avovaimo oli halunnut yllättää minut ja tuli keskellä viikkoa eräänä iltana oveni taakse. Soitti ovikelloa ja ajattelin, että siellä on joku kaupustelija. Sivusuhde makasi sängyllä alasti odottamassa ja avasin ovet boksereissa. Rakkaani kapsahti kaulaan iloisena ja tuli sisälle, kunnes näki naisen sängylläni. Sai hirveät kilarit ja raahasi naisen hiuksista rappukäytävään alastomana. Vaatteet heitti parvekkeelta alas. Sivusuhde ei ollut enää yhteydessä kun en häntä puolustanut tilanteessa. Avopuoliso myös lähti samantien kotiinsa ja oli pakannut vaatteeni jätesäkkeihin. Siellä ne odotti pihalla kun tulin viikonlopuksi kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Olin reissuhommissa 200 km:n päässä ja siellä pikkuinen sivusuhde. Avovaimo oli halunnut yllättää minut ja tuli keskellä viikkoa eräänä iltana oveni taakse. Soitti ovikelloa ja ajattelin, että siellä on joku kaupustelija. Sivusuhde makasi sängyllä alasti odottamassa ja avasin ovet boksereissa. Rakkaani kapsahti kaulaan iloisena ja tuli sisälle, kunnes näki naisen sängylläni. Sai hirveät kilarit ja raahasi naisen hiuksista rappukäytävään alastomana. Vaatteet heitti parvekkeelta alas. Sivusuhde ei ollut enää yhteydessä kun en häntä puolustanut tilanteessa. Avopuoliso myös lähti samantien kotiinsa ja oli pakannut vaatteeni jätesäkkeihin. Siellä ne odotti pihalla kun tulin viikonlopuksi kotiin.
Tällaiset tarinat saavat oksennuksen nousemaan suuhuni. Hyi hel... minkälaisia miehiä maa kantaa päällään
Vierailija kirjoitti:
Voisit olla minun mieheni. Aloin epäillä jotain kun hän piilotteli normaalia tiiviimmin puhelintaan ja yöllä uskaltauduin lukemaan sen sisältöä, kun hän nukkui. Hän oli myös viikot reissuhommissa ja vklt kotona. Sieltähän lävähti kasvoille varsinaiset seksiviestit ja etenkin naisen imelät rakkaudentunnustukset elämänsä miehelle ja miten hän on mustasukkainen viikonlopuista, jotka mies viettää kotona perheen kanssa. Olivat sopineet seuraavalle viikolle illan, jolloin nainen tulee mieheni luokse yöksi ja vielä koiransa kanssa. Nainen ei tiennyt miltä näytin, mutta minä löysin hänet netistä puhelinnumeron ja nimen perusteella. Soitin miehelle ja kyselin kuulumisia, hän puhui tietenkin niin kuin ei mitään ja näin kun tämä nainen ajoi parkkipaikalle ja nousi ulos ison yökyläkassin ja piskinsä kanssa. Jatkoin puhelua ja lähdin hiljalleen kävelemään perään ja näin että nainen yritti soittaa jonnekin (miehelleni). Silloin mies sanoi, että töistä soitetaan, on pakko lopettaa, joten sanottiin heipat. Naisella oli avain miehen luokse, minulla ei ollut, joten menin samalla oven avauksella ja lähdin kävelemään rappusia kuin asuisin siellä. Nainen meni hissillä 5:nteen kerrokseen ja minä harpoin raput vauhdilla. Tulin juuri kerrokseen kun hän soitti ovikelloa ja alkoi samalla avaamaan ovea ja ryntäsin samalla avauksella sisään kun hän oli vetämässä ovea kiinni.
Mieheni meni totaalisen lukkoon ja nainen ensin pelästyi, kuka sieltä riuhtaisi oven auki kun ei minua tuntenut, mutta alkoi sitten huutaa minulle kuin minä olisin se toinen nainen.
Heitin ensin piskin käytävälle ja sen jälkeen läimäsin h o r o a avarilla, otin avaimen hänen kädestään ja työnsin ulos ovesta. Yökyläkassin käänsin ylösalaisin ja levitin kamansa rappukäytävään. Sen jälkeen sanoin itkevälle ja tärisevälle miehelle, että nyt pelkuri istut alas ja kerrot kaikki tästä suhteesta, kauanko on jatkunut ym. Hän kertoi ja sen jälkeen sanoin etten halua noin ällöttävää tyyppiä nähdä enää koskaan. Hyvästi!
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti teidän suhde ei jatkunut? Oletko löytänyt jo uuden petettävän?
Mahtaako näitä pettureita hävettää yhtään? Kyllä täytyy olla kovin vinoutunut sielunmaisema kun tekee tuollaista ihmiselle, mitä yleensä sanoo rakastavansa.
Eri kaupungissa asunut tyttöystävä tuli yllättäen yksiööni avaimilla iltapäivällä, kun olin panemassa tuttua neitiä. Oli se helvetillinen tilanne. Ei siinä jäänyt seliteltävää, kun kummallakaan ei ollut rihman kiertämää ja kortsu roikkuu munasta.
Tuleva exä heitti pöydällä olleet valkoviinit sänkyyn ja yritti antaa litsarin. Lähti sitten ovet paukkuen ja pian toinenkin neiti pakeni paikalta säikähtäneenä.
Suhde nyt oli mitä oli, mutta väärin tein. Nuorena tuli sählättyä urakalla.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä! Piti ottaa oikein popparit esiin. Kaikki propsit avovaimollesi siitä, että heitti h o r a t s u n rappikseen alasti, vaatteet parvekkeelta ja lopulta sun roinat jätesäkkiin, mihin ne kuuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää oli hyvä! Piti ottaa oikein popparit esiin. Kaikki propsit avovaimollesi siitä, että heitti h o r a t s u n rappikseen alasti, vaatteet parvekkeelta ja lopulta sun roinat jätes
Eikö tää nyt sit ollutkaan aviomiehen kohdalta ns voimaantumista?
Ei miehet voimaannu. Miehet on vaan kuvottavia, törkeitä sikoja.
Naiset voimaantuu.
Naiset vosivat ymmärtää vähän paremmin reissutöitä tekeviä miehiä, muutenkin raskasta olla pois kotoa monta viikkoa, onko liikaa pyydetty, että reissussa saa vähän pimppiä?
Vierailija kirjoitti:
Naiset vosivat ymmärtää vähän paremmin reissutöitä tekeviä miehiä, muutenkin raskasta olla pois kotoa monta viikkoa, onko liikaa pyydetty, että reissussa saa vähän pimppiä?
En edes miehenä ymmärrä että miksi reissutyössä pitäis saada vierasta pimppiä. Miksei sitten raahaa sitä omaa naista mukaan sinne reissuun?
Oikea ja vasen käsi sinne reissuun ainakin väkisinkin tulee mukaan, joilla sitä painetta voi purkaa kun odottelee reissun loppumista.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni ollut pakkoa reissuhommiin lähteä, mutta kun raha kiinnosti ja urakehitys niin lähti kuitenkin ja petti. Pitäisi vähän etukäteen miettiä, kykeneekö siellä olemaan viikot ilman sitä pimppiä. Jos ei niin ei lähde.
Vaimoni oli pomonsa kanssa panemassa meidän makkarissa kun tulin aikaisemmin kotiin migreenin takia. Pomo oli päällä ja ähke kuului vaimo kauheen kiimassa. Vaimo näki mut ekana yritti alta pois. Mut Topi pomo pani sinne asti kun löi kämmenellä petseelle lujaa. Vaatteet viskasin portaille ja kengät kauemmas. Sit sai emäntä kullia multa ja 4tuntia.po.o oli 29vuotta vaimoani vanhempi pukki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mieheni ollut pakkoa reissuhommiin lähteä, mutta kun raha kiinnosti ja urakehitys niin lähti kuitenkin ja petti. Pitäisi vähän etukäteen miettiä, kykeneekö siellä olemaan viikot ilman sitä pimppiä. Jos ei niin ei lähde.
Jos kotona saa huonommin pimppiä kuin reissussa, niin minäkin lähtisin. Onneksi kotona saa pimppiä yleensä päivittäin. Olen ilmoittanut että aion panna ainakin kolme kertaa viikossa joko kotona tai sitten jossain muualla.
Pettämisessä harvemmin on edes kyse seksistä tai siitä etteikö saa riittävästi kotona.