Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden illan suhteet ja laukeaminen

Mies 33v
13.06.2018 |

Eli kysymys koskee laukeamista ja kuinka se yleensä otetaan puheeksi vieraan henkilön kanssa? Sikäli kun ei käytetä kondomia. Pitääkö kysyä lupa heittää mällit sisään vai voiko antaa mennä vain? Vai täytyykö keskustella, että ”kuinkas loppu hoidetaan?” Kysyn nyt siis miehenä. Parisuhteessahan ei näistä tarvitse yleensä jauhaa, koska tuntee toisen ja tietää rutiinit. Onko yleisempää hoitaa homma ns. normaalilla tavalla vai mennäänkö yleensä vatsalle/suuhun jne meiningillä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle naiset ovat aina sanoneet mitä käyttävät jos käyttävät ja sitten mennään sen mukaan.

Vierailija
2/3 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sussa on "miestä" mennä panemaan ventovieraan henkilön kanssa (ilman kumia), mutta ei ole miestä kysymään, kuinka hän toivoo loppurutistuksen suoritettavan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnä totean, että kyseinen toiminta on helvetin tyhmää, mutta eiköhän jokainen ole yhden yön suhteessa kumitta pannut.

Uskon, että jokainen aikuinen nainen tietää miehen laukeamisen yhteydessä lentävän mälliä ja sen tulevan sisään ellei hän muuta ohjeista. Ei lupaa tarvitse kysyä, sen kun antaa tulla vain.

Olen välillä herrasmiehenä kysynyt "mihin voin tulla?" ja naiset jotenkin luulee kysymyksestä, että haluaisin tulla muualle kun ehdottelevat rintoja, vatsaa ja naamaa. Olen tarkentanut asiaa "voiko tulla sisään" joka on kaikille sopinut.