En pidä vauvoista
Oppiiko niistä sitten pitämään, kun tulee oma? Anoppi lohdutti niin. Isommat lapset on jo ihan kivoja, mutta vauvat ällöttävät.
Kommentit (14)
Olen mies, ei ole lapsia, mutta minusta nimenomaan vauvat ovat aika suloisen näköisiä ja huvittavia muutenkin. Se itku ei ole kylläkään kivaa.
Vauvat on ihan ok mutta isommat lapset rasittavia. Niistä isommista ei ainakaan opi pitämään vaikka on saanut omia. Omiin lapsiin suhtautuu kuitenkin eri tavalla kuin muiden lapsiin.
En pidä lapsista. Ne on rasittavia ja niihin menee hermo. Odotan että kaikki on aikuisia.
Omasta yleensä pitää. Se on luonnonlaki.
Ja miksi pitäisikään "pitää" ventovieraista ihmisistä, olivat minkä ikäisiä tahansa?
No ei kai kukaan vauvoista pidä? Sen takiahan niitä kasvatetaan uupumatta, että niistä tulisi siedettäviä ihmisiä.
Minua myös ällöttävät vauvat, taaperot ovat lutuisia! Vauvat ovat silmiini omituisen alienin näköisiä ryppyisiä punaisia nyyttejä joiden kakka on löysää ja ällöttävää ja jotka haisevat imelän makealle. Hyi. Ai niin ja niillä on päässä reikä, siis se pehmeä kohta. Kuvottavaa.
Olen vain seurannut kun kaveri aina ihailee vauvoja kaupungilla ja toteaa että onpa söpö isosimmu yms. Itseä vain ällöttää. Mietin että onko mussa joku vikana. Vauvojen äideistäkin tulee niin epäkohteliaita ja mikään muu ei liiku päässä kun vauva vauva vauva.
On meitä näemmä moneen junaan. Minusta vauvat ovat ehdottomasti suloisinta koko maailmassa! Kun vauvaa saa pitää sylissä tuntu kuin -hetken- maailmassa olisi rauha.
sama homma täällä, en pidä lapsista ja vielä vähemmän vauvoista.
kuukauden päästä pitäisi oman syntyä, ja pelottaa jos en opi pitämään siitä
Itselläni on tuollainen tunne koiranpentu sylissä. On tosiaan moneen lähtöön. Ja niin saa ollakin.
Minäkään en erityisemmin pitänyt vauvoista ennen kuin sain omani. Sen jälkeen kyllä sitäkin enemmän! Minun tapauksessani kyse oli jollain lailla pelosta tuntematonta kohtaan. Oli vaikea "tajuta" vauvoja, niiden viestintää, haurautta... Uskon kyllä että ap:n tunne muuttuu, jos oma lapsi tulee. Siinä auttavat sitä paitsi hormonitkin todella paljon. Tunteet omaa lasta kohtaan ovat aivan eri tasolla kuin muiden lapsia. Ja se on sellainen juttu, jota ei voi tajuta tai mitenkään harjoitella etukäteen. Se tulee sitten.
Kyl vauvojen ja lasten kans pärjää. Aikuiset on usein väsyttäviä ja epäkiinnostavia, ainakin ne, jotka valittaa olemattomia sairauksiaan ja vaivojaan.
Miten suloisista vauvoista kasvaakin sellaisia ympäristöriesoja? - Vauvat ja lapset ovat tavallisesti positiivisesti kiinnostuneita elämän ilmiöistä ja elämisestä. Heidän kanssaan on hauska keskustella.
Jotkut on sanoneet että ovat kaatuneet lasten hankintaa.