Ärsyttää lähteä lenkille kulahtaneissa vaatteissa
Rahat olleet tiukilla, ja nyt oon panostanut arkivaatteisiin, kosmetiikkatuotteisiin yms. Vielä ei ole ollut varaa uudistaa lenkkivaatteita. Ärsyttääää.
Kommentit (10)
Vaatteilla ei ole merkitystä, ainoastaan hyvällä kropalla on.
Lenkkeilyssä tärkeintä on juurikin uudet ja muodikkaat vaatteet. Vauhti ja tyyli ovat toisarvoisia. Sinuna aloittaisin lenkkeilyn vasta kun rahat riittävät uusiin, kamelinvarpaan paljastaviin trikoisiin.
No, kun en yleensä hirveesti tykkää väreistä. Ja joo, ostin sit neonpinkin treenitakin ja siniset kengät. Wtf?
Vierailija kirjoitti:
No, kun en yleensä hirveesti tykkää väreistä. Ja joo, ostin sit neonpinkin treenitakin ja siniset kengät. Wtf?
Ja mun treenitrikoot on 2v vanhat. XD
En mäkään lähde lenkille jos mul ei oo uusinta Guccin laukkuu mukana.Mä niiiiiiiiiin ymmärrän sua:)
No mut ajattele, ettei niillä rytkyillä oo väliä. Näytät hyvältä muutenkin, kun pidät liikkumalla kropan kunnossa.
Ps. Kirppareilta voi tehdä joskus löytöjä! Kokeile.
Ehkä ap voi jättää lenkillä käynnin pois rutiineistaan, niin ei ärsytä enää ja säästyy rahaakin lisää kosmetiikkatuotteisiin.
Kannattaa satsata kunnollisiin kenkiin ja urheilurintsikoihin, muilla kamoilla ei oo niin väliä.
Ja kohta varmaan sanot ettet voi lähteä lenkille koska varusteet ei oo uusinta huutoa ja merkkiä 🙄