Mistä tietää olevansa ruma
Kun otat satoja kuvia etkä tykkää yhdestäkään, missään ei näytä hyvältä :(
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa jo pois sieltä peilin edestä. Aikuisella ihmisillä pitäisi olla jo muut asiat mielessä kuin se miltä näyttää.
Sanoisin että peilin edessä viihtyminen on enemminkin seuraus siitä kun ei kelpaa naisille.
Jos minulla riittäisi vientiä naisten parissa niin ei mulla olisi mitään syytä miettiä miksi en kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se totuus peilistä näkyy.
Peili valehtelee mun mielestä. Näytän peilissä ihan hyvältä ja sitten otan kuvan ja näytän rumalta.
Perustelut, joilla peili valehtelee, eikä kamera?
Ehkä se että muut näkevät sen saman valokuvan henkilön myös rumana ja peilikuvasi on vain oma harhaluulo siitä miten näet itsesi.
Ja kyllähän se pariutumismenestyksen puute kertoo myös paljon, aina ikisinkkuna ja tinderissä ei juuri yhtään mätsejä..
Ai kuka näin on sanonut? Aika epäuskottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa jo pois sieltä peilin edestä. Aikuisella ihmisillä pitäisi olla jo muut asiat mielessä kuin se miltä näyttää.
Tämä juuri. Minusta on iso häpeä ihmiselle, jos arvioi itseään näkönsä perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että peilin edessä viihtyminen on enemminkin seuraus siitä kun ei kelpaa naisille.
Jos minulla riittäisi vientiä naisten parissa niin ei mulla olisi mitään syytä miettiä miksi en kelpaa.
Riittäisi vientiä, niinpä niin, eli et voi itse antaa mitään, vaan haluat vain saada.
Minä olen ruma nainen. Ihan olen todennut peilistä katsomalla ja siitä että sinkku olen vielä näin yli 40-vuotiaanakin... :/ Ja, kun oma äitikään ei koskaan sano mitään positiivista ulkonäöstä (yleensähän edes äidit yrittävät tsempata), niin johan sekin jotain kertoo.
Joka kerta ulos lähtiessä pitää vaan yrittää kovettaa itsensä, jotta kehtaa tuolla ulkona kävellä, katse tosin tiiviisti maata kohti, ettei kukaan kovin paljoa näe naamaani.
Hirvittää, kun pitää kohta taas uusia henkkari ja mennä valokuvattavaksi (en itse ota koskaan omakuvia, eikä muutkaan ota kuvia minusta). Minkähänlaisen suohirviökuvan saa kuvaaja taas aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä sanoisin että siitä jos käyt yksin ulkona vuosikymmenien aikana eikä useimmiten kukaan lähesty, ja olet vieläpä laiha. Silloin täytyy olla todella ruma, siis nainen.
Myös tympeä luonne,ylpeys,koppavuus ja epäsosiaalisuus voi olla syynä ettei kukaan lähesty.
Niin, se on varmaan se syy, jos hymyillen olen koettanut jutella niin naisten kuin miesten kanssa, ja käännetään päänsä tai paetaan. Veemäiselle naamallenihan en voi mitään, se on ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä sanoisin että siitä jos käyt yksin ulkona vuosikymmenien aikana eikä useimmiten kukaan lähesty, ja olet vieläpä laiha. Silloin täytyy olla todella ruma, siis nainen.
yksin ulkona vuosikymmeniä, täh!!! ;D
Niin? Olen nyt viisikymppinen, ja ollut useasti yksin ulkona, siis "radalla".
Laita kuvasi tänne arvosteltavaksi.
Pamela Tola ei ole "tavistyttö" vaan poikkeuksellisen nätti tyttö.
Vierailija kirjoitti:
Laita kuvasi tänne arvosteltavaksi.
En todellakaan laittaisi, mut ristiinnaulittaisiin sillä palautteella.
Myös tympeä luonne,ylpeys,koppavuus ja epäsosiaalisuus voi olla syynä ettei kukaan lähesty.