Kenet haluaisit oikeasti nähdä ohjemassa Vain elämää? Niin että katsoisit?
Mä: Tarja Turunen, Ismo Alanko, Tuomari Nurmio, Chisu, Martti Syrjä, Kauko Röyhkä, Anneli Saaristo. Eivät tosin suostuneet, varmadti kysytty. Tai Remu.
Kommentit (379)
Pekka Ruuska
Rafaelin enkeli biisi ym.
Vierailija kirjoitti:
Seiskassa ei ole vielä ollut tietovuotoa tämän vuoden vieraista, onkohan se merkki siitä, että tänä kesänä ohjelmaa ei tehdä?
Nii, mutta ehtii vielä, jos menevät kesäkuussa kuvaamaan 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kaija Kärkinen (Kaija Kärkinen & Ile Kallio Duo)
Don huonot yhtyeen Kalle Ahola.
Meni maku koko ohjelmasta kun viimeksi oli seksuaali rikollinen mukana. On tää pieni maa.
XL5:n Mika, Kärtsy, Bess, Jarkko Ahola, Kake Randelin, Poju, Antti Ketonen.
Vierailija kirjoitti:
Pasi Kaunisto
Laulaa myös Taivaan tulet tunnarin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pasi Kaunisto
Laulaa myös Taivaan tulet tunnarin:
Vai onko alunperin Ismo Alangon biisi vai?
Niin... kirjoitti:
Artistit jotka sais mut 100 varmana kattoon joka jakson:
-Petra Gargano
-Emilia "Emppu" SuhonenMut uskoisin että ne ei saa olla samalla kaudella, koska ne on molemmat ollu Tiktakissa: Petra laulajana ja Emppu kitaristina. Ja Emppu ei oo ollu VE:s ja Petra on kerran.
Syyt miks just Emppu ja Petra:
Petra: niin symppis ihminen, taitava laulamaan ja Petrasta huokuu se ilo millä se esim laulaa...
Emppu: ei oo ollu viä VE:s, Empun tyylistä naista ei oo ollu VE:s (kumminki rockii laulanu), huikee ihminen...
Emppu on laulanu siis Damessa ja Alavalassa, ja nykyään on Mira Luodin kitaristi. (Alavalan toinen laulaja Noora Puhakka sais mut kans kattoon koska: Se(kin) on mahtava ihminen, sillä on ihana ääni, eikä se oo ees ollu VE:s)
Petra, Emppu tai Noora sais mut kattoon 100varmana
Petra on ollut Vain Elämää ohjelmassa mukana vuoden 2017 keväällä.
1. Jonna Geagea (Nylon Beat)
2. Katja tai Virpi Kätkä (CatCat -yhtye)
3. Päivi Lepistö (Movetron -yhtye)
4. Eija Kantola
5. Edu Kettunen
6. Heikki Salo (Miljoonasade -yhtye)
7. Antti Hyyrynen (Stam1na -yhtye)
8. Enzo (Hausmylly -yhtye)
Kunniavieraat: Anna Hanski ja Bablo
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin, ett miten te kuolleita haluaisitte ohjelmaan, mutta huomasinkin aloituksen olevan jo vuosia vanha. No, anyway; minä haluaisin nähdä ainakin Hectorin ja Tauskin. Frederikin kyllä monipuolisten levyjensä takia, mutta hänen tyylinsä muuten ei miellytä. Ja, anteeksi, en ole katsonut läheskään kaikkia kausia, joten en tiedä ovatko kaksi edellä mainittua jo ohjelmassa esiintyneet. Frederik ei ole, sen tiedän.
Hector oli ohjelmassa vuonna 2016 ja kunniavieraana viime vuonna 2024.
Mä mietin, ett miten te kuolleita haluaisitte ohjelmaan, mutta huomasinkin aloituksen olevan jo vuosia vanha. No, anyway; minä haluaisin nähdä ainakin Hectorin ja Tauskin. Frederikin kyllä monipuolisten levyjensä takia, mutta hänen tyylinsä muuten ei miellytä. Ja, anteeksi, en ole katsonut läheskään kaikkia kausia, joten en tiedä ovatko kaksi edellä mainittua jo ohjelmassa esiintyneet. Frederik ei ole, sen tiedän.