Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko avlaisten pääomatulot tänä vuonna valehtelematta?

Vierailija
13.06.2018 |

Tänään tulleiden 83,72 osinkojen jälkeen nettopääomatuotot 4034,73. Tästä on vähennetty realisoidut tappiot 1458,05 €, kun voittoja oli liikaa. Myin siis tappiolla olevia osakkeita tuolla summalla ja ostin ne parin päivän päästä takaisin. Nyt ovat jo tuon verran plussilla uuteen hankintahintaan verrattuna. Tämä siis veroton tuotto, verot on jo vähennetty. Eli arviolta noin 8000 euroon vuosituotossa tullaan pääsemään.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiotulot 0€.

Pääomatulot 0€.

Pullonkeräystulot 0,30€.

Vierailija
2/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 €

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääomatuloja oli noin 12 100 € viime vuonna.

Vierailija
4/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2488.

Vierailija
5/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä siitä voi vielä vuoden tuloja tietää kun vasta puolessa välissä ollaan menossa.

Vierailija
6/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kertynyt pääomatuloja noin 11 800€ tähän päivään mennessä.

Veroja en ole tästä summasta vähentänyt.

Vierailija
7/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä siitä voi vielä vuoden tuloja tietää kun vasta puolessa välissä ollaan menossa.

Kyllä ne tilillä näkyvät heti maksamisen jälkeen. Lopullisessa verotuksessa sitten vielä ehkä joutuu muutamia euroja maksaa tai saa takaisin.

Vierailija
8/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääomatuloja oli vähän yli kymppitonni, mutta alle 15 tuhatta kuitenkin. Verotuksessa tosin saatiin ne eri tavoin verottomiksi.

Vierailija
9/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli noin pari tonnia enemmän kuin minun kassavirtani nettona. Ihan hyvä. mitä kokoluokkaa salkkusi.  Minulla on salkku siinä 50 paikkeilla.

Vierailija
10/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli noin pari tonnia enemmän kuin minun kassavirtani nettona. Ihan hyvä. mitä kokoluokkaa salkkusi.  Minulla on salkku siinä 50 paikkeilla.

Salkku tällä hetkellä noin 26k. Tähän sitten sijoitusasunto päälle.

Vierailija
11/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

620 euroa.

Vierailija
12/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääomatuloja oli vähän yli kymppitonni, mutta alle 15 tuhatta kuitenkin. Verotuksessa tosin saatiin ne eri tavoin verottomiksi.

Ette te tämän vuoden (2018) tuloja ole vielä verottomiksi saada, ettekä viimevuodenkaan kun verotus ei ole varmistunut. Viime vuoden osalta tosin varmuus on jo varmaankin 95% luokkaa. 

Vierailija
13/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te tämän vuoden (2018) tuloja ole vielä verottomiksi saada, ettekä viimevuodenkaan kun verotus ei ole varmistunut. Viime vuoden osalta tosin varmuus on jo varmaankin 95% luokkaa. 

Viime vuotta tarkoitin. Verottomuus tulee tietyistä remonteista ja muista vähennyksistä, joten kyllä se melko varma on.

Tänä vuonna tulot suunnilleen yhtä suuret, eli omaisuus on suunnilleen sama.

Vierailija
14/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään valtaosalla pääomatulot nolla. Jotenkin arvattavaa.

Vierailija
15/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, palataan asiaan vuoden lopussa kun  kaikki  osingot ovat kilahtaneet tilille.En sijoitan Suomi-osakkeisiin.

Vierailija
16/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään valtaosalla pääomatulot nolla. Jotenkin arvattavaa.

Älä  yleistä  tämän ketjun vastausten perusteella yhtikäs mitään. Se on suurta typeryyttä.

Vierailija
17/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, palataan asiaan vuoden lopussa kun  kaikki  osingot ovat kilahtaneet tilille.En sijoitan Suomi-osakkeisiin.

En minäkään. On niistä jenkkifirmoistakin jo osinkoja tullut. Minulle joistakin yhtiöistä 6 kertaa tänä vuonna.

Vierailija
18/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuodelta n. 60 000 euroa verojen maksun jälkeen. Myin muutaman Bitcoinin. Tänä vuonna pyöreä nolla ainakin toistaiseksi, myyn sitten kun kurssit on kohdallaan tai on tarvetta käteiselle. 

Vierailija
19/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tilillä näkyvät heti maksamisen jälkeen. Lopullisessa verotuksessa sitten vielä ehkä joutuu muutamia euroja maksaa tai saa takaisin.

Niin?

Missä ne tulevan loppuvuoden aikana minun tilille tulevat rahat tässä vaiheessa näkyy? Toki ne sitten näkyy kun ne on tulleet.

Vierailija
20/25 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli jotain -9000e. Tai siis tuo tieto 2017. Eihän tää vuosi ole valmis vielä edes.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi