Miten voisi pyytää aika tuntematonta ihastusta treffeille?
Olemme naamatuttuja, juteltu kuitenkin useita kertoja. Nimeä en tiedä.
Kommentit (42)
Oli hauska jutella. Lähtisitkö joskus kahville?
Menet vaan ja kysyt. Kaikista paras vaihtoehto.
Pelkään että nolaan itseni, että se vastaa että ei todellakaan
Sano suoraan että olet ihastunut. Vink vink ;)
"Olen menossa ensi viikonloppuna katsomaan x/kuuntelemaan y/käymään z/jotain muuta, kiinnostaisiko sinua lähteä mukaan?"
Treffeille pyytäminen ON iso asia. Vaikka se toinen olisi sinusta hieman kiinnostunutkin, niin voi olla että treffipyynnön hän torjuisi liian velvoittavana. Mutta yhdessä hengaileminen jonkin tilaisuuden merkeissä on ihan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Sama pelko on kaikilla miehillä ja naisilla, ei auta muuta kuin uskaltaa.
Itse kysyin viimeksi yhtä tyyppiä ulos niin hän vastannut siihen mitään. Ikävä juttu mutta nyt ainakin tiedän että häntä ei kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään hävettävää. Jokainen ymmärtää ja tietää joskus mahdollisesti itse olevansa sen kysyjän saappaissa. Sitä paitsi sehän on tosi imartelevaa jos joku kysyy vaikkei itse olisikaan sillä tapaa kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Kysyt häneltä suoraan tai sitten laitat lapun kouraan jos et uskalla kysyä.
Pääasia että teet selkeän aloitteen niin ei tarvitse jossitella jälkikäteen.
Eikö 13-17 -vuotiaiden keskustelut kuulu jollekin toiselle palstalle. Aika hilpeä ajatus, että aikuinen ihminen laittaisi toiselle treffikutsun lapulla kouraan :-DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö 13-17 -vuotiaiden keskustelut kuulu jollekin toiselle palstalle. Aika hilpeä ajatus, että aikuinen ihminen laittaisi toiselle treffikutsun lapulla kouraan :-DDD
Mikä tahansa on parempi kun että ei tuo ajatuksiaan julki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole treffikutsu paperilapulla parempi kuin ettei tee mitään. Jos aikuisista ihmisistä on kysymys. Onhan tuo nyt oikeasti todella naurettava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan ole treffikutsu paperilapulla parempi kuin ettei tee mitään. Jos aikuisista ihmisistä on kysymys. Onhan tuo nyt oikeasti todella naurettava ajatus.
Jos toiselle ei riitä uskallus puhua eikä tiedä toisen puhnumeroa tai spostiosoitetta tai mitään muutakaan fb tai ig tiliä niin kyllä minä mielelläni ottaisin aloitteen vastaan vaikka paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toiselle ei riitä uskallus puhua eikä tiedä toisen puhnumeroa tai spostiosoitetta tai mitään muutakaan fb tai ig tiliä niin kyllä minä mielelläni ottaisin aloitteen vastaan vaikka paperilla.
Ikäsi ja parisuhdekokemuksesi?
Ap kertoo jutelleensa ko. ihmisen kanssa useita kertoja ja ilmeisesti on todennäköistä, että tapaa tätä jatkossakin. Millainen ihminen tarvitsee paperilappuja tai edes yhteystietoja siihen, että pyytää toista ulos, jos kerran juttelukontakti on jo olemassa? Olisi tosi friikkiä jutella ihmisen kanssa ihan normaalisti ja sitten tämä työntää jonkun paperilapun kouraan sen sijaan, että esittää asiansa puhumalla!
Vierailija kirjoitti:
Mimmone mies se on?
En tiedä mitä se tähän liittyy, mutta aika ujo kuten minäkin. Juttelee kumminkin rennosti ja jumalaisen komea ja ihana mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska jutella. Lähtisitkö joskus kahville?
Näin. Koska ette tunne varaudu siihen, että käytyänne kahvilla saattaa käydä niin, että tämä ei halua tavata enää. Tuntematon lähtee kahville tutustuakseen joten se ei vielä muuta tarkoita.
No jos et edes nimeä tiedä niin en pyytäisi ulos. Kyllä se nimi pitää kysyä ennen mun mielestä , jotta ''tunnette'' tai tiedätte toisenne.
Eli ap, kysy seuraavaksi nimeä ja sitten vasta ulos. Mun mielestä ainakin kuulostaa loogisemmalta järjestykseltä.
Kysyt vaan. On uskallettava. Ellei hän ole ihan tunnevammainen, hän pitää kohteliasta kysmystä vähintään imartelevana.
Voi olla, ettei hän lähd,e esim koska seuruselee tai on juuri eronnut tms. Silloin hän kieltäytyy ystävällisesti eikä miMutta voi olla, ettähän ajattelee, ettet ole kiinnostunut kun et pyydä.
Voin vakuuttaa, että myöhemmin kadut vain sitä, ettet kysynyt tai ettet kysynyt aiemmin. Siinäkin tapauksessa, ettei hän halua, et tuhlaa aikaasi haaveilun ja pettymiseen. Todnäk hän arvostaa pyyntöäsi, vaikkeu voisikaan kahville lähteä.
Oon nelikymppinen. Tähän ikään mennessä oon alkanut saada semi-katkeraa palautetta kauan tuntemiltani miehiltä (oon heteronainen), että niin säkään et silloik ottant mua vaan sen retkun tai sen bisnesurpon. Mulla ei ole ollut hajuakaan, että ko tyyppi olisi ollut musta kiinnostunut. Olen vastannut, että miksi et pyytänyt ulos? Joku sanoi, että kai sun olis pitänyt tajuta. Öö, että hän piti mua hyvänä tyyppinä. Olisko mun pitänyt tulkita niin jokaisesta tyypistä, joka kanssani on jutellut.
Kuulemma olin liian hyvännäköinen tai liian menestynyt tai liian hyvä koulussa, olen siis kullut monta tällaista kännistä tilitystä nyt aikuisena. Ihan tyhmiä syitä.
Itse olen pitänyt huolen siitä, että vastaan asiallisiin iskuyritksiin ja treffeillepyyntöihin ystävällisesti, koska ymmärrän, että torjunta sinänsä voi tuntua kurjalta eikä siinä tarvutse olla ilkeä. INHOAN mimmejä, jotka tiuskahtaa toiselle, kun voi ihan kauniistikin kieltäytyä.
No, jaarittelu sikseen. Pointti oli, että kysy. Lappu kouraan olis ollut musta hiton söpö ele btw.
Olisi varmaan maailman suloisinta saada treffipyyntö paperilapulla <3
N19