Kaikista raivostuttavin mainos tällä hetkellä?
Minusta ehdottomasti tuo S-Marketin sössötys "kaikista mahoista". Äitinä ärsyttää joutua lapsille selostamaan kyseisen mainoksen naisen sössötykset mahan toiminnasta olevan täyttä valetta.
Kommentit (177)
Dplayssa tulee Libressen kuvottava mainos, joka on täynnä kuvaannollisia va ginoita. Ne vielä sykkivät. Tosi outo mainos.
"Osaan pitää puoleni kun vastassa on hiivatulehdus"!!
Joko Teillä on maistettu Friggsiä...
Mainoksia tulee kerrassaan aivan liikaa ja tuntuu aivan ihanalta, kun saa painauttaa tallennetta niiden ohitse.
Viuuh vaan ja sinnepä jäävät katsomiskokemuksieni sabotoijat ihmettelemään.
Myös yle jaksaa mainostaa omia toimittajiaan ja ohjelmiaan.
Ja esim. ruutua ja katsomoa katsoessa tulee ainakin mulle koko ajan se Libressen intiimipyyhemainos. Ärsyttävä pidemmän päälle, aluksi toki ihan hauska ja erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Se puuromainos jossa mies polkee pyörällä lumisateessa lapsi jonkinlaisessa etukärrissä ja lapsi kääntyy katsomaan vihaisena kun iskältä meinaa voimat loppua.
Mäkin vihasin tätä. Ehkä se ei enää pyörikään -- toivottavasti.
Veemäisen näköinen ruma kakara vaatimassa kovempaan vauhtia. Olisi itse pyöräillyt prkle...
Sen ikäinen jo, että ihan ITSE.
Sitten inhotaa se läskiporsaan huilunsoitto. Arla.
Tämä ei ole mitään lapsivihaa. Monet lapset on tosi söpöjä mainoksissakin.
Vierailija kirjoitti:
Dplayssa tulee Libressen kuvottava mainos, joka on täynnä kuvaannollisia va ginoita. Ne vielä sykkivät. Tosi outo mainos.
Mahtaa se olla vaikea kuvata jotenkin vihjailemalla juuri esim. kk suojia, vaippoja tai suolen toiminnan nopeuttajia. 😇
Joskus tulee vielä se dna:n asiakasetuhintaan (määkivä pinkkiukko) tai kyllä nyt kelpaa (tuijottaa ukon persettä).
Mä vihaan sitä S-pankin laina laina...
Mä en tiedä, mikä siinä onkin? Musa tietysti kauhea ja se löysäpolvinen tallustaja.
Ehkä jotain alitajuista inhoa myös lainoihin.
En lukenut kaikkia, onkohan mainittu jo? Bepanthen. Ensin imelä stoori ja lopussa hyvin syöneen lampaan äänellä, että onneksi on Bepanthen. Hyvä tuote, ei siinä mitään, mutta mainos on kamalan ärsyttävä.
En muista, mitä mainostettiin, mutta radiossa. Siinä on Choose life pohjana! Antimainos mainoksena! Jepjep!
Radion puolelta "Tässä Sami Verisurelta..."
Raastekeitto ja mummon lihapullat, voi helvetti!
Mainos jossa lapsi soittaa nokkahuilua ja mies laulaa ruokaa laittaessaan. Miehen mylvinnän vielä kestän mutta se nokkahuilun kasvava ulina saa hermot nykimään. Mainostajat kai arvelevat että any publicity is good publicity mutta tällä pätkällä mennään pusikkoon ja lujaa kun en edes muista mitä sillä myydään.
Philipsin riimimainokset on vähän ärsyttäviä.
Tuo Linkosuon "älä jauha rasvaa"-mainos. YÖÖÖÖÖÖÖK 🤢
Emätinpuikko emättimeen! Ei korvaan...?
Linkosuon ”älä jauha rasvaa” vittumaisin mainos kymmeniin vuosiin.
Viva la vulva ja Mäkkärin lasten asialla.