Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin te laitatte lasten askarrukset, käsityöt ja saviotukset kotona?!

Vierailija
13.06.2018 |

Apua, hukutaan lasten askarruksiin!

Niitä kun tulee kaikilta lapsilta ja joka lukukausi, tarhasta kouluun, vuosikausia. Mainitsemattakaan niitä muita, joita kotona piirretään ja liimataan.

Olen vienyt niitä vinttiin, mutta alkaa kyllä vintistäkin tila jo loppua... eikä noita raaski heittää poiskaan. Tai noh, joko työt tai tila.

Mihin te ne säilötte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

roskiin vaan!

Vierailija
2/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi säilyttää kaikkia. Käy lasten kanssa yhdessä läpi ja valitsette muutamat per lapsi mitä säästetään.

Parhaat taideteokset voi toki kehystää ja laittaa esille, tai jos on joku jatkuva teema niin kuvaa ja tee joku kuvakirja, mut ihan turhaa säästää kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan niistä yhdessä hienot valokuvat, ja sitten ne heitetään pois. 

Vierailija
4/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama säästetään, lopuista otetaan valokuvat.

Vierailija
5/5 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma äiti poltti lähes kaikki piirustukset takassa aina 3kk välein. Tärkeimmät jätti polttamatta, esim. äitienpäiväkortit yms. Ja sitten ne piirustukset, jotka oli meille lapsille tärkeitä, kokosi laatikkoon ja saatiin itse vanhemmassa iässä päättää että mitä säästetään ja mitä ei.

Savitöistä säilytti vain laatat, joissa lasten käden muotit.

Aion itse tehdä samoin jahka nämä mukulat tästä kasvavat tarha-ikään.

Kannattaa aloittaa vuotuisista askarteluista, esim. joulu- ja pääsiäisaskarteluista. Niitä samoja tulee JOKA vuosi ja aina on ne samat paperiset lumihiutaleet ja virpomisoksat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän