Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde opettajan kanssa?

Ihmettelijä
13.06.2018 |

Onko monellakin ollut? Itselläni oli nuorena. En silloin tajunnut, että se olisi ollut laitonta. Päin vastoin se oli parasta mitä miehen alku voi kokea. Nykyään ajattelen, että se pitäisi määrätä pakolliseksi. Tytöillä taitaa olla eri asia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole opettaja, mutta voisin kyllä joissakin asioissa mielelläni opettaa nuoria kolleja ;)

Ei mulla ole koskaan ollut suhdetta opettajaani, sitä olisi pidetty aika ällönä - itsekin olisin. Meillä oli kyllä yläasteella sellainen tosi söpö sijaisopettaja, jonka perään kaikki tytöt olivat, mutta en tiedä, pääsikö kukaan hänen kanssaan petipuuhiin. Arvelen, että ei. Hän on ja oli hetero, sillä kuulin hänen avioituneen muutama vuosi yläasteaikani jälkeen.

Vierailija
2/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin aikanaan naispuoleista ruotsin opettajaamme Leenaa todella paljon. Hän oli aivan uskomaton seksipakkaus, uhkean muodokas sopivasti,käytti aina ihania hameita, flirttasi miesopettajille paljon  ja välillä tuntui, että meille pojillekin hän halusi näytttää naiseuttaan.. Istui pöydällä usein ja reidet näkyivät. Hän olisi ollut varmasti mielettömän hyvä sängyssä ja sitä juuri kuvittelinkin kun masturboin.

Koskaan en kysynyt kavereilta kuinka moni muu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koulussa kävi välillä sijaisopettaja, joka sattumalta valittiin minulle englannin yksityisopettajaksi. En aluksi edes ajatellut, että siitä voisi tulla myös muutakin... niin se vaan ehkä 4-5 tunnillä käynnin jälkeen (hänen luonaan) rupesi juttu opiskelun jälkeen jatkumaan muissa aiheissa, istuttiin pitkään ja sain ruokaakin. Sitten vaan jossain vaiheessa yllättäen suudeltiin ja siitä lähti. Elämäni ensimmäinen kerta ja pää täysin sekasin. Kävin mielelläni sen jälkeen ja vaikka tunnit loppuivat tapailtiin vielä monta vuotta. Sitten kun sain ensimmäisen tyttöystävän homma lopahti. Näin jälkeen päin ajatellen tuntuisi todella kamalalta jos oltaisiin jääty kiinni ja opettaja siitä syytteeseen ja vaikka mitä, siksi kun oli antanut minulle elämäni parhaat hetket silloin. Itse olisin halunnut sitä joka päivä!!!

Vierailija
4/17 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se on aika väärin, että ihmiseltä kielletään lain voimalla seksi. Tollasesta 14-15v pojalta ei kysytä mitään haluaako seksiä vai ei. Veikkaisin 100% osumalla, että haluaa ja paljon.

Vierailija
5/17 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä ikäinen itse olen niin noin 30v nainen kiinnostaa aina eniten. Outoa. :-)

Vierailija
6/17 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole opettaja, mutta voisin kyllä joissakin asioissa mielelläni opettaa nuoria kolleja ;)

Ei mulla ole koskaan ollut suhdetta opettajaani, sitä olisi pidetty aika ällönä - itsekin olisin. Meillä oli kyllä yläasteella sellainen tosi söpö sijaisopettaja, jonka perään kaikki tytöt olivat, mutta en tiedä, pääsikö kukaan hänen kanssaan petipuuhiin. Arvelen, että ei. Hän on ja oli hetero, sillä kuulin hänen avioituneen muutama vuosi yläasteaikani jälkeen.

Opettaisitko?;) Täällä olisi nuori kolli!

Vierailija
7/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
8/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsit housut märkänä.

Vierailija
9/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, en tiedä onko kannattavaa.

Vierailija
10/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuli kuolattua useampaakin naisopettajaa. . Kielten, matikan fyysiikan ja äikän opettajia muistelen lämmöllä. Nuorukaisen märkiä unia kaikki tyynni 24-46 v. Valitettavasti vain siihen se jäi. Numerotkin oli hyviä, kun täytyi vähän skarpata.

Vierailija
11/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin naisena olisin yläkouluikäisenä halunnut panna yhtä nelikymppistä miesopea.

Vierailija
12/17 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se opettajalle pitää sallia etenkin lukioaikaiselle liikunnanopelle joka tuli tarkastamaan pukkariinkin että käydään pesulla..

Vierailija
13/17 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

??????????????????????????????????????????????????????????????

Vierailija
14/17 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MasaP kirjoitti:

Meillä koulussa kävi välillä sijaisopettaja, joka sattumalta valittiin minulle englannin yksityisopettajaksi. En aluksi edes ajatellut, että siitä voisi tulla myös muutakin... niin se vaan ehkä 4-5 tunnillä käynnin jälkeen (hänen luonaan) rupesi juttu opiskelun jälkeen jatkumaan muissa aiheissa, istuttiin pitkään ja sain ruokaakin. Sitten vaan jossain vaiheessa yllättäen suudeltiin ja siitä lähti. Elämäni ensimmäinen kerta ja pää täysin sekasin. Kävin mielelläni sen jälkeen ja vaikka tunnit loppuivat tapailtiin vielä monta vuotta. Sitten kun sain ensimmäisen tyttöystävän homma lopahti. Näin jälkeen päin ajatellen tuntuisi todella kamalalta jos oltaisiin jääty kiinni ja opettaja siitä syytteeseen ja vaikka mitä, siksi kun oli antanut minulle elämäni parhaat hetket silloin. Itse olisin halunnut sitä joka päivä!!!

Melkoinen riski koska kiinni jäädessä olis voinu häneltä lähteä opetusluvat herkästi pois. Opettajien etiikassa ei hyväksytä oppilaiden kanssa yhtymistä vaikka oppilas olisi täysi-ikäinen mutta alaikäiseen ei opettaja saa sekaantua ollenkaan. Kyllä tuli masturboitua ja paljon meidän yhteiskuntaopin opettajalle joka oli max 30 v silloin

Vierailija
15/17 |
17.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut nyt 26 vuotta seksisuhde opettajan kanssa.

Vierailija
16/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kohta 15 ja mulla on noin puol vuotta ollu seksisuhde rinnakkaisluokan 30v naisopettajan kanssa. Yleensä ollaan pantu koulun liikuntasalissa tai hänen luokassa, joskus myös kesken tunnin vessassa

Vierailija
17/17 |
10.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeks kun oli liikuntatunti pelasin hetken jalkapalloa ja menin sisälle istuskelemaan, no tää ope sit hetkenpäästä tuli mun luo ja sano että eikö jaksa enää pelata kiinnostaisko joku muu ja vinkkas silmää. No siinä vieressä on sellanen liikuntavarasto ja lopputunti menikin sitten siellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä