Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia kun ällöttää se että oma mies..

Vierailija
12.06.2018 |

Tulee katsomaan päästä varpaisiin ”sillä silmällä” kun olen suihkussa? Tai oikeastaan hän jää tuijottamaan. Tekeekö muiden miehet samaa? Sytyttääkö sellainen?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihku onkin niitä harvoja tapahtumia, missä on mahdollisuus nähdä vaimonsa alasti.

Toinen tapahtuma, joka ei ole yhtä sytyttävä, on vaimo istumassa pytyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sulla mitään miestä ole edes

Vierailija
4/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Olen tosissani. Mutta ilmeisesti ei ole normaalia.. Miehen kuuluu saada tuijottaa vaimoaan suihkussa. Kuin jotain esinettä.

Vierailija
5/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitse suihkun ovi? ei kai se läpi oven tule kyyläämään

Vierailija
6/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukitse suihkun ovi? ei kai se läpi oven tule kyyläämään

Suihkun ovea ei saa lukkoon.

Vierailija
7/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane mies pihalle ja ota siltä kotiavaimet pois.

Vierailija
8/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että kysyt onko normaalia jos ällöttää kun oma mies kakkaa keittiön lavuaariin.

Vierailija
9/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu tilanteesta? On eri asia tulla toljottamaan arvostelevasti kuin katsoa ihailevasti/ himoiten. Miksi itse koet tilanteen ahdistavaksi?

Vierailija
10/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ällöttävää, mutta olen vielä vähän epävarma ulkonäöstäni ja sen vuoksi hieman ahdistaa, mutta olen kuitenkin otettu siitä, että toinen haluaa katsoa. Ristiriitaiset tunteet siis.

Vierailija
11/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset innostuvat siitä. Meillä kesti vuosia, ennenkuin tuli puheeksi asia miehen kanssa. Sanoin, että se on minusta vaivaannuttavaa. Hän luuli, että kaikki naiset hullaantuvat kun näkevät että mies ihastelee. Hänellä oli monia muitakin luuloja edellisestä parisuhteesta, mm. että kaikki naiset rakastavat suuseksiä. Olen ilmeisesti paljon vähemmän seksuaalinen, kuin hänen ex...

Vierailija
12/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan riippuu tilanteesta? On eri asia tulla toljottamaan arvostelevasti kuin katsoa ihailevasti/ himoiten. Miksi itse koet tilanteen ahdistavaksi?

En osaa sanoa, jotenkin se vaan tuntuu kiusalliselta ja vaivaannuttavalta, eikä sytytä ollenkaan, päinvastoin.

T. Ap

Vierailija
13/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tirkistelijä 

Vierailija
14/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa, jotenkin se vaan tuntuu kiusalliselta ja vaivaannuttavalta, eikä sytytä ollenkaan, päinvastoin.

T. Ap

Minäkin ärsyynnyn jos suihkuun tullaan "häiritsemään". En näytä sitä, mutta en mitenkään lämpenekään.

Vierailija
15/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin paljon! Ja vastaavasti välillä aika surullinen fiilis, jos/ kun mies ei katso yhtään huomioiden, kun oon alasti.

Vierailija
16/16 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin että kysyt onko normaalia jos ällöttää kun oma mies kakkaa keittiön lavuaariin.

Yök, on normaalia, todella ällöttävää tuollainen. Sen sijaan vauvan kakkaaminen kahvilan lavuaariin on ihanaa ja mahtavaa.

T. Oivan äippä