Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAKAAA

Vierailija
12.06.2018 |

Mulla on luultavasti ollut hiivatulehdus pari päivää ja huomenna olisi lääkäri koska olen alle 16en voi saada mitään ennen lääkärissäkäyntiä ja lääkäri on vasta huomenna en millään kestä sinne asti kun kutisee aivan perkeleesti!!! Onko teillä jotain konsteja jolla voi kutinaa lievittää

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä aloitusta. Onko apteekissa muka 16v ikäraja reseptivapaille lääkkeille?

Mulla kun oli vastaava juttu niin lääkkeet ei vähentänyt kutinaa yhtään, joten turrutin sitten itseni alkoholilla niin että en saanut kutinan takia aivan totaalista hermoromahdusta. Alkoholi toimi. Mutta tietenkään se ei ole ensisijaisesti suositeltava vaihtoehto, ei etenkään alaikäisille. Toivottavasti joku muu osaa suositella jotain parempaa.

Vierailija
2/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hullulta mutta sivele alapäähän maustamatonta jugurttia. Se auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa hullulta mutta sivele alapäähän maustamatonta jugurttia. Se auttaa.

Piimää suositellaan myös, siis sellaista jossa on niitä maitohappobakteereita tms. Sille oli jokin looginen selitys että miksi se auttaa. Kai.

Vierailija
4/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sulle piimät heitän alapäähän

Vierailija
5/5 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suihkuun ja hellästi puhtaalla sormella kaivat suurimman osan hiivasesta valkovuodosta pois, yleensä helpottaa melkein heti, älä syö mitään makeaa, juo kunnolla vettä, puuvillaiset alushousut, pissan jälkeen pyyhi hellästi koska alueen iho ja limakalvo on herkkänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä