Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei anna mahdollisuutta keskustelulle- ei tiedä, miten selviän

Vierailija
12.06.2018 |

Mies oli eilen pakannut mun laukut, jättänyt ne mun autoon ja vaihtanut lukot oveen. Olen monta kertaa yrittänyt kysyä mieheltä, että, miksi haluaa jättää mut, mutta hän ei vastaa.
Mies tietää, että mun on pakko saada purattua tunteitani. Tuntuu hirveältä, ettei saa mahdollisuutta purkaa omia tunteitaan ulos eikä minulla ole mitään sanavaltaa. Hän ei kerro, miksi teki minulle noin. Olen vihainen, katkera ja surullinen :(

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä sillä tiedolla teet? 

Vierailija
2/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki tyttökaverit? Nekin jättäneet sinut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sillä tiedolla teet? 

Niinpä, ei kun kaasu pohjaan ja kohti auringonlaskua! :)

Vierailija
4/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kriisikeskukseen juttelemaan.

Vierailija
5/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa ruodittu jo toista vuotta ylianalyysein, mutta nyt kuppi meni nurin? Tosiaan tyttökaverit on sympatiaa varten. Eron jälkeen, kun ei niitä velvollisuuksia ole enää toimia toisen jäteämpärinä.

Vierailija
6/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo aloitus, siis asuitko miehen kanssa ja olit kirjoilla siellä? Sitten eipä onnistu noin lain mukaan tehdä. Normaali ihminen miettisi sitä missä seuraavan yönsä viettää, eikä sitä ettei mies anna mahdollisuutta keskustella.

Vierailija
7/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkestä ajatella, että toinen on vielä eronkin jälkeen jotenkin velvollinen vastaamaan sinun tarpeisiin. 

Vierailija
8/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo aloitus, siis asuitko miehen kanssa ja olit kirjoilla siellä? Sitten eipä onnistu noin lain mukaan tehdä. Normaali ihminen miettisi sitä missä seuraavan yönsä viettää, eikä sitä ettei mies anna mahdollisuutta keskustella.

Aina ei voi miettiä meneekö kaikki tismalleen oikein lain mukaan. Toki ap voi kanteen nostaa, mutta tuskin se häntä paljon hyödyttää.

Vierailija
9/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekästä ajatella, että toinen on vielä eronkin jälkeen jotenkin velvollinen vastaamaan sinun tarpeisiin. 

Vierailija
10/10 |
12.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista pihalle nostetulle naikkoselle!!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän